Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
25 26 27 28 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Zprávičky naší sovičky

Svozový plán na rok 2019

Prajzské noviny

Sociální služby.

Obec Oldřišov je součástí  projektu - Sociální služby  Svazku obcí  mikroregionu  Hlučínsko -západ.

zde ke stažení

Mapy Hlučísko

Plán rozvoje soc.služeb.

Sřednědobý plán  rozvoje  sociálních služeb  obce Oldřišov  2014 - 2017.

zde ke stažení

Katalog  sociálních služeb souvisejících aktivit v regionu Opavska.

zde ke stažení 

 

Kácení dřevin.

Kácení  dřevin rostoucích  mimo les .

žádost o povolení kácení:

zde ke stažení

kácení dřevindřev

Strategický plán

Požární ochrana

hhasi

Veřejné zakázky-profil zadavatele

Informační zpravodaj CSS

Šetrně s vodou

Územní plán obce Oldřišov

Úvod  zde ke stažení

Základní členění území

zde ke stažení

Hlavní výkres zde ke stažení

Veřejně prospěšné stavby

zde ke stažení

Textová část zde ke stažení

Textová část zde ke stažení

Textová část  zde ke stažení

Veřejná vyhláška zde ke stažení

Navigace

Obsah

Standardy  kvality  sociálně právní  ochrany  dětí  zde ke stažení

Prostředí a podmínky zde ke stažení

Informovanost zde ke stažení

Prevence zde ke stažení

Vyhodnocování zde ke stažení

Kontrola  zde ke stažení

Rizikové situace zde ke stažení

Dokumenty o výkonu  zde ke stažení

Vyřizování  a podávání  stížností zde ke stažení

Návaznost na další subjekty  zde ke stažení

 

Kontakty na  OSPOD  Magistrátu   města Opavy

Vedoucí odboru sociálních věcí:
Mgr. Judita Kachlová
judita.kachlova (zavináč) opava-city.cz 553 756 722

Vedoucí oddělení SPOD:
Bc. Šárka Holowczáková
sarka.holowczakova (zavináč) opava-city.cz 553 756 660
Péče rodičů o děti, úpravu vztahu k dítěti při rozchodu rodičů, týrání dětí

« Zpět na Strom životních situací

Ztráta nebo odcizení finančních prostředků v zahraničí

3. Pojmenování (název) životní situace

Ztráta nebo odcizení finančních prostředků v zahraničí

4. Základní informace k životní situaci

Pomoc při ztrátě nebo odcizení finančních prostředků v zahraničí.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

V této věci jedná postižený občan České republiky, případně (v jeho zájmu) jiná osoba.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Občan České republiky obvykle nahlásí zásadnější ztrátu nebo odcizení finančních prostředků policii v místě svého pobytu (dále jen "místní policie") a požádá, aby mu o tom vydala potvrzení.
Pokud však občan České republiky není schopen řešit situaci s místní policií samostatně, může se obrátit (doporučujeme neprodleně) na zastupitelský úřad České republiky v zemi svého pobytu.
Zastupitelský úřad České republiky pomůže postiženému občanovi radou, jak situaci řešit, zprostředkováním kontaktu s místní policií, příp. s rodinnými příslušníky či přáteli.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Telefonickým či jiným spojením s místy uvedenými v bodě 08.

8. Na které instituci životní situaci řešit

Občan České republiky se může obrátit na:

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Je třeba mít k dispozici doklad totožnosti, z něhož vyplývá, že je postižený občanem České republiky.
Dále je třeba poskytnout potřebné informace o okolnostech, za nichž ke ztrátě nebo odcizení finančních prostředků došlo.
Pokud již postižený občan vzniklou situaci oznámil místní policii a teprve následně se obrací na zastupitelský úřad České republiky, pak je žádoucí mít k dispozici také doklad o oznámení ztráty nebo odcizení finančních prostředků (vydaný místní policií).
V případě, že postižený občan žádá zastupitelský úřad České republiky o zprostředkování kontaktu se svými rodinnými příslušníky či přáteli, je třeba sdělit jejich kontaktní údaje (např. telefonní číslo).

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Předepsané formuláře nejsou stanoveny.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Místní policie ani zastupitelský úřad České republiky (za svou součinnost v této situaci) nevybírají žádné poplatky.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Lhůty nejsou stanoveny.
V závislosti na konkrétních okolnostech případu však jedná místní policie i zastupitelský úřad České republiky tak, aby při řešení této situace nedocházelo k nežádoucím prodlevám.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci postupu nejsou předem stanoveni; mohou však jimi být např. rodinní příslušníci či přátelé, jenž byli (na žádost postiženého občana) kontaktováni zastupitelským úřadem České republiky, osoby cestující s postiženým občanem, svědci apod.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou zpravidla vyžadovány, žádána však může být součinnost postiženého občana (záleží na okolnostech konkrétního případu).

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Případný dotaz může postižený občan zaslat na e-mailovou adresu zastupitelského úřadu České republiky v zemi svého pobytu.

28. Popis byl naposledy aktualizován

03.08.2015

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.