Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3

Czech Point

Zprávičky naší sovičky

Svozový plán na rok 2019

Prajzské noviny

Sociální služby v SOH

 

SPRSS Oldřišov 1.docx (275.54 kB)

 

Obec Oldřišov je součástí  projektu - Sociální služby  Svazku obcí  mikroregionu  Hlučínsko -západ.

zde ke stažení

 

Mapy Hlučísko

Plán rozvoje soc.služeb.

Sřednědobý plán  rozvoje  sociálních služeb  obce Oldřišov  2019 - 2022.

SPRSS Oldřišov 1.docx (275.54 kB)

Katalog  sociálních služeb souvisejících aktivit v regionu Opavska.

zde ke stažení 

 

Kácení dřevin.

Kácení  dřevin rostoucích  mimo les .

žádost o povolení kácení:

zde ke stažení

kácení dřevindřev

Strategický plán

Požární ochrana

hhasi

Veřejné zakázky-profil zadavatele

Informační zpravodaj CSS

Šetrně s vodou

Územní plán obce Oldřišov

Úvod  zde ke stažení

Základní členění území

zde ke stažení

Hlavní výkres zde ke stažení

Veřejně prospěšné stavby

zde ke stažení

Textová část zde ke stažení

Textová část zde ke stažení

Textová část  zde ke stažení

Veřejná vyhláška zde ke stažení

Navigace

Obsah

Standardy  kvality  sociálně právní  ochrany  dětí  zde ke stažení

Prostředí a podmínky zde ke stažení

Informovanost zde ke stažení

Prevence zde ke stažení

Vyhodnocování zde ke stažení

Kontrola  zde ke stažení

Rizikové situace zde ke stažení

Dokumenty o výkonu  zde ke stažení

Vyřizování  a podávání  stížností zde ke stažení

Návaznost na další subjekty  zde ke stažení

 

Kontakty na  OSPOD  Magistrátu   města Opavy

Vedoucí odboru sociálních věcí:
Mgr. Judita Kachlová
judita.kachlova (zavináč) opava-city.cz 553 756 722

Vedoucí oddělení SPOD:
Bc. Šárka Holowczáková
sarka.holowczakova (zavináč) opava-city.cz 553 756 660
Péče rodičů o děti, úpravu vztahu k dítěti při rozchodu rodičů, týrání dětí

« Zpět na Strom životních situací

Zrušení prohlášení věci nebo stavby za kulturní památku

3. Pojmenování (název) životní situace

Zrušení prohlášení věci nebo stavby za kulturní památku

4. Základní informace k životní situaci

Na základě žádosti o zrušení prohlášení věci nebo stavby za kulturní památku, nebo z moci úřední vydá Ministerstvo kultury rozhodnutí o zrušení nebo nezrušení prohlášení věci nebo stavby za kulturní památku.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Návrh na zrušení prohlášení věci nebo stavby za kulturní památku může podat vlastník kulturní památky nebo právnická osoba, která na zrušení prohlášení věci nebo stavby za kulturní památku prokáže právní zájem.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Předmětem řízení je zjištění, zda pro zrušení prohlášení věci nebo stavby za kulturní památku existují mimořádně závažné důvody.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Písemný návrh na zrušení prohlášení věci nebo stavby za kulturní památku (včetně příloh) můžete podat sami nebo ve spolupráci s příslušným orgánem státní památkové péče a s Národním památkovým ústavem.

8. Na které instituci životní situaci řešit

9. Kde, s kým a kdy životní situaci řešit

Můžete se obrátit na odbor památkové péče Ministerstva kultury.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Návrh na zrušení prohlášení věci nebo stavby za kulturní památku musí obsahovat:

  • název kulturní památky a rejstříkové číslo v Ústředním seznamu kulturních památek,
  • umístění a bližší určení kulturní památky,
  • vlastnické vztahy,
  • zdůvodnění žádosti,
  • informativní fotografie.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Předepsané formuláře nejsou stanoveny.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Účastníkem řízení je vždy vlastník kulturní památky, a dále i oprávněný žadatel o zrušení prohlášení věci nebo stavby za kulturní památku.

Žadatel může podání učinit sám nebo ve spolupráci s příslušným orgánem státní památkové péče (krajským úřadem, obecním úřadem obce s rozšířenou působností) a s Národním památkovým ústavem.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Žadatel může být Ministerstvem kultury požádán o doplnění podání, příp. o další součinnost.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Podání lze učinit elektronicky.

19. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují

Písemný rozklad, který se podává u Ministerstva kultury; o rozkladu rozhoduje ministr kultury na základě návrhu rozkladové komise.

20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností

Pokutu až do výše 2 000 000 Kč je možné uložit fyzické osobě, fyzické osobě oprávněné k podnikání nebo právnické osobě, která nepečuje o zachování památky, neudržuje ji v dobrém stavu, užívá ji způsobem neodpovídajícím jejímu významu, památkové hodnotě nebo technickému stavu, nechrání ji před ohrožením, poškozením nebo znehodnocením nebo ji znehodnotí nebo zničí.

23. Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) je možné získat také z jiných zdrojů a v jiné formě

24. Související životní situace a návody, jak je řešit

 

28. Popis byl naposledy aktualizován

02.12.2013

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.