Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Zprávičky naší sovičky

Svozový plán na rok 2019

Prajzské noviny

Sociální služby.

Obec Oldřišov je součástí  projektu - Sociální služby  Svazku obcí  mikroregionu  Hlučínsko -západ.

zde ke stažení

Mapy Hlučísko

Plán rozvoje soc.služeb.

Sřednědobý plán  rozvoje  sociálních služeb  obce Oldřišov  2014 - 2017.

zde ke stažení

Katalog  sociálních služeb souvisejících aktivit v regionu Opavska.

zde ke stažení 

 

Kácení dřevin.

Kácení  dřevin rostoucích  mimo les .

žádost o povolení kácení:

zde ke stažení

kácení dřevindřev

Strategický plán

Požární ochrana

hhasi

Veřejné zakázky-profil zadavatele

Informační zpravodaj CSS

Šetrně s vodou

Územní plán obce Oldřišov

Úvod  zde ke stažení

Základní členění území

zde ke stažení

Hlavní výkres zde ke stažení

Veřejně prospěšné stavby

zde ke stažení

Textová část zde ke stažení

Textová část zde ke stažení

Textová část  zde ke stažení

Veřejná vyhláška zde ke stažení

Navigace

Obsah

Standardy  kvality  sociálně právní  ochrany  dětí  zde ke stažení

Prostředí a podmínky zde ke stažení

Informovanost zde ke stažení

Prevence zde ke stažení

Vyhodnocování zde ke stažení

Kontrola  zde ke stažení

Rizikové situace zde ke stažení

Dokumenty o výkonu  zde ke stažení

Vyřizování  a podávání  stížností zde ke stažení

Návaznost na další subjekty  zde ke stažení

 

Kontakty na  OSPOD  Magistrátu   města Opavy

Vedoucí odboru sociálních věcí:
Mgr. Judita Kachlová
judita.kachlova (zavináč) opava-city.cz 553 756 722

Vedoucí oddělení SPOD:
Bc. Šárka Holowczáková
sarka.holowczakova (zavináč) opava-city.cz 553 756 660
Péče rodičů o děti, úpravu vztahu k dítěti při rozchodu rodičů, týrání dětí

« Zpět na Strom životních situací

Změna údajů v řidičském průkazu nebo mezinárodním řidičském průkazu

3. Pojmenování (název) životní situace

Změna údajů v řidičském průkazu nebo mezinárodním řidičském průkazu

4. Základní informace k životní situaci

Dojde-li ke změně údajů, které se zaznamenávají do řidičského průkazu nebo do mezinárodního řidičského průkazu, je jeho držitel povinen požádat o vydání nového řidičského průkazu.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Oprávněný držitel řidičského průkazu nebo mezinárodního řidičského průkazu.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Změnu údajů musíte oznámit příslušnému obecnímu úřadu obce s rozšířenou působností, v Praze Magistrátu hlavního města Prahy.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Žádost o vydání nového řidičského průkazu nebo mezinárodního řidičského průkazu podejte osobně nebo prostřednictvím zmocněnce na příslušný úřad.

8. Na které instituci životní situaci řešit

Obraťte se na obecní úřad obce s rozšířenou působností, příslušný podle místa vašeho trvalého pobytu, v Praze na Magistrát hlavního města Prahy.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Na úřadě předložte:

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Tiskopisy "Žádost o vydání řidičského průkazu" a "Žádost o vydání mezinárodního řidičského průkazu" jsou k dispozici na všech příslušných obecních úřadech obcí s rozšířenou působností nebo k prohlédnutí na internetových stránkách Ministerstva dopravy (tiskopis "Žádost o vydání řidičského průkazu" je opatřen též návodem na vyplnění).

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Správní poplatek činí:

  • 50 Kč při změně údajů v řidičském průkazu,
  • 500 Kč v případě žádosti o expresní vydání řidičského průkazu.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Změnu údajů zapsaných v řidičském průkazu nebo mezinárodním řidičském průkazu musíte oznámit příslušnému obecnímu úřadu obce s rozšířenou působností nejpozději do 5 pracovních dnů ode dne, kdy ke změně došlo.

Nový řidičský průkaz vám bude vystaven do 20 dnů od podání žádosti, pokud zaplatíte správní poplatek ve výši 50 Kč, nebo ve lhůtě do 5 pracovních dnů, pokud zaplatíte zvýšený správní poplatek 500 Kč.

Nový mezinárodní řidičský průkaz vám bude vystaven bezodkladně po podání žádosti (zpravidla na počkání).

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci postupu nejsou stanoveni.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Tuto situaci není možné řešit zasláním žádosti elektronickou poštou.

28. Popis byl naposledy aktualizován

11.10.2006

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.