Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2

Czech Point

Zprávičky naší sovičky

Svozový plán na rok 2021

Prajzské noviny

Sociální služby v SOH

 

SPRSS Oldřišov 1.docx (275.54 kB)

 

Obec Oldřišov je součástí  projektu - Sociální služby  Svazku obcí  mikroregionu  Hlučínsko -západ.

zde ke stažení

 

Mapy Hlučísko

Plán rozvoje soc.služeb.

Sřednědobý plán  rozvoje  sociálních služeb  obce Oldřišov  2019 - 2022.

SPRSS Oldřišov 1.docx (275.54 kB)

Katalog  sociálních služeb souvisejících aktivit v regionu Opavska.

zde ke stažení 

 

Kácení dřevin.

Kácení  dřevin rostoucích  mimo les .

žádost o povolení kácení:

zde ke stažení

kácení dřevindřev

Strategické plány obce Oldřišov

Strategický plán Obce Oldřišov :

strategie-Oldřišov

 

Strategiský plán  rozvoje  sportu  2021-2025:

Strategický plán rozvoje sportu.pdf (625.85 kB)

Požární ochrana

hhasi

Veřejné zakázky-profil zadavatele

Informační zpravodaj CSS

Šetrně s vodou

Územní plán obce Oldřišov

Úvod  zde ke stažení

Základní členění území

zde ke stažení

Hlavní výkres zde ke stažení

Upozornění  na chybu v hlavním výkresu  (správné  zakreslení  ochranného pásma)

priloha_904914809_1_SMinHAUP21050714170.tif (1.69 MB)

Stanovisko  Magistrátu města Opavy k chybě v hlavním  výkresu:  priloha_904914809_0_g7220958_002.pdf (164.7 kB)

Veřejně prospěšné stavby

zde ke stažení

Textová část zde ke stažení

Textová část zde ke stažení

Textová část  zde ke stažení

Veřejná vyhláška zde ke stažení

Navigace

Obsah

Standardy  kvality  sociálně právní  ochrany  dětí  zde ke stažení

Prostředí a podmínky zde ke stažení

Informovanost zde ke stažení

Prevence zde ke stažení

Vyhodnocování zde ke stažení

Kontrola  zde ke stažení

Rizikové situace zde ke stažení

Dokumenty o výkonu  zde ke stažení

Vyřizování  a podávání  stížností zde ke stažení

Návaznost na další subjekty  zde ke stažení

 

Kontakty na  OSPOD  Magistrátu   města Opavy

Vedoucí odboru sociálních věcí:
Mgr. Judita Kachlová
judita.kachlova (zavináč) opava-city.cz 553 756 722

Vedoucí oddělení SPOD:
Bc. Šárka Holowczáková
sarka.holowczakova (zavináč) opava-city.cz 553 756 660
Péče rodičů o děti, úpravu vztahu k dítěti při rozchodu rodičů, týrání dětí

« Zpět na Strom životních situací

Změna údajů při zjištění nesouladu v Registru obyvatel

3. Pojmenování (název) životní situace

Změna údajů při zjištění nesouladu v Registru obyvatel

4. Základní informace k životní situaci

Změnou údajů v Registru obyvatel (dále jen "ROB") se rozumí změna referenčních údajů v ROB při zjištění nesouladu (údaj neodpovídá skutečnému stavu).

Jedná se o reklamování chybně vedených údajů, nikoliv o změny údajů, které jsou prováděny např. při přestěhování, změně rodinného stavu apod.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

O změnu údajů při zjištění nesouladu v ROB může požádat fyzická osoba ("subjekt údajů") starší 15 let, případně zmocněnec na základě plné moci s úředně ověřeným podpisem zmocnitele.

Za fyzickou osobu mladší 15 let a osobu, jejíž svéprávnost byla omezena rozhodnutím soudu tak, že není způsobilá k podání žádosti, nebo která má soudem schválenu smlouvu o nápomoci nebo zastoupení členem domácnosti, žádá o změnu její zákonný zástupce, opatrovník, člen domácnosti nebo společně se subjektem údajů jeho podpůrce.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Změna údajů při zjištění nesouladu v ROB je provedena na základě žádosti podané:

Osobně - na kontaktním místě veřejné správy Czech POINT v případě, že žadatel nemá zřízenu a aktivovánu datovou schránku.

V listinné podobě - zaslané kterémukoliv obecnímu úřadu obce s rozšířenou působností, krajskému úřadu nebo Ministerstvu vnitra.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Žádost podaná osobně

V případě podání žádosti na kontaktním místě veřejné správy Czech POINT provede žadatel svoji identifikaci pomocí elektronicky čitelného identifikačního dokladu.

Žádost podaná v listinné podobě

Žádost o změnu údajů při zjištění nesouladu v ROB je možné zaslat v listinné podobě kterémukoliv obecnímu úřadu obce s rozšířenou působností, krajskému úřadu nebo Ministerstvu vnitra.

Žádost podaná v listinné podobě musí obsahovat následující údaje subjektu údajů:

  • jméno, popřípadě jména, a příjmení,

  • datum a místo narození,

  • číslo a druh elektronicky čitelného identifikačního dokladu,

  • adresu místa pobytu, popřípadě jinou kontaktní adresu,

  • označení chybných referenčních údajů, které žadatel požaduje změnit (opravit).

8. Na které instituci životní situaci řešit

Záleží na způsobu podání - viz předchozí body.

9. Kde, s kým a kdy životní situaci řešit

Záleží na způsobu podání - viz předchozí body.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Záleží na způsobu podání - viz předchozí body.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Záleží na způsobu podání - viz předchozí body.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Podání žádosti o změnu údajů při zjištění nesouladu v ROB není zpoplatněno.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Reklamovaný údaj je do doby prověření a odstranění nesouladu tímto editorem označen v ROB za nesprávný.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci nejsou stanoveni.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

 

19. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují

Není možné podat opravný prostředek.

20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností

Sankce nejsou stanoveny.

23. Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) je možné získat také z jiných zdrojů a v jiné formě

28. Popis byl naposledy aktualizován

27.08.2018

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.