Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
25 26 27 28 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Zprávičky naší sovičky

Svozový plán na rok 2019

Prajzské noviny

Sociální služby.

Obec Oldřišov je součástí  projektu - Sociální služby  Svazku obcí  mikroregionu  Hlučínsko -západ.

zde ke stažení

Mapy Hlučísko

Plán rozvoje soc.služeb.

Sřednědobý plán  rozvoje  sociálních služeb  obce Oldřišov  2014 - 2017.

zde ke stažení

Katalog  sociálních služeb souvisejících aktivit v regionu Opavska.

zde ke stažení 

 

Kácení dřevin.

Kácení  dřevin rostoucích  mimo les .

žádost o povolení kácení:

zde ke stažení

kácení dřevindřev

Strategický plán

Požární ochrana

hhasi

Veřejné zakázky-profil zadavatele

Informační zpravodaj CSS

Šetrně s vodou

Územní plán obce Oldřišov

Úvod  zde ke stažení

Základní členění území

zde ke stažení

Hlavní výkres zde ke stažení

Veřejně prospěšné stavby

zde ke stažení

Textová část zde ke stažení

Textová část zde ke stažení

Textová část  zde ke stažení

Veřejná vyhláška zde ke stažení

Navigace

Obsah

Standardy  kvality  sociálně právní  ochrany  dětí  zde ke stažení

Prostředí a podmínky zde ke stažení

Informovanost zde ke stažení

Prevence zde ke stažení

Vyhodnocování zde ke stažení

Kontrola  zde ke stažení

Rizikové situace zde ke stažení

Dokumenty o výkonu  zde ke stažení

Vyřizování  a podávání  stížností zde ke stažení

Návaznost na další subjekty  zde ke stažení

 

Kontakty na  OSPOD  Magistrátu   města Opavy

Vedoucí odboru sociálních věcí:
Mgr. Judita Kachlová
judita.kachlova (zavináč) opava-city.cz 553 756 722

Vedoucí oddělení SPOD:
Bc. Šárka Holowczáková
sarka.holowczakova (zavináč) opava-city.cz 553 756 660
Péče rodičů o děti, úpravu vztahu k dítěti při rozchodu rodičů, týrání dětí

« Zpět na Strom životních situací

Živelní katastrofa v zahraničí

3. Pojmenování (název) životní situace

Živelní katastrofa v zahraničí

4. Základní informace k životní situaci

Pomoc při živelní katastrofě, jenž postihla občana České republiky v zahraničí.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

V této věci jedná občan České republiky, který byl živelní katastrofou v zahraničí postižen, příp. osoba blízká.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

V případě živelní katastrofy v zahraničí se občan České republiky bezprostředně řídí pokyny místních krizových složek.
Dále se může obrátit (se žádostí o pomoc nebo o poskytnutí informací aj.) na zastupitelský úřad České republiky v zemi svého pobytu a nahlásit svůj pobyt v zasažené oblasti.
Jestliže v dané třetí zemi nepůsobí zastupitelský úřad České republiky, může se občan České republiky obrátit na některý ze zastupitelských úřadů Evropské unie v zemi svého pobytu.
Pokud občan České republiky cestuje do zahraničí s cestovní kanceláří, postupuje dále v souladu s pokyny delegáta; pokud cestuje do zahraničí služebně, postupuje dále v souladu s pokyny přijímající organizace.
V případě cest do rizikových oblastí v zahraničí je možné (žádoucí) se dobrovolně zaregistrovat v databázi Ministerstva zahraničních věcí České republiky - systém DROZD ("Dobrovolná registrace občanů České republiky při cestách do zahraničí").

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Telefonickým či jiným spojením s místy uvedenými v bodě 08.

8. Na které instituci životní situaci řešit

Občan České republiky se může obrátit (dle konkrétní situace) na:
  • krizové, bezpečnostní a pořádkové složky v zemi svého pobytu,
  • cestovní kancelář, se kterou do zahraničí odcestoval,
  • přijímající organizaci zajišťující jeho pobyt v zemi.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Doklad totožnosti, z něhož vyplývá, že je žadatel o pomoc státním občanem České republiky.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Potřebné formuláře jsou (dle povahy žádosti o pomoc) k dispozici na zastupitelském úřadu České republiky, příp. na zastupitelském úřadu Evropské unie (pokud v dané třetí zemi nepůsobí zastupitelský úřad České republiky).

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Za pomoc spočívající v poskytnutí rady, informace nebo zprostředkování kontaktu (za účelem řešení této životní situace) zastupitelské úřady poplatky nevybírají.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Lhůta pro vyřízení žádosti o pomoc není stanovena.
Pomoc zastupitelskými úřady je poskytována tak, aby byla efektivní.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další občané České republiky, kteří byli dotčeni živelní katastrofou.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Žadatel o pomoc poskytuje součinnost dle požadavků osloveného zastupitelského úřadu, místních krizových složek, přijímající organizace či cestovní kanceláře.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Případný dotaz můžete zaslat na e-mailovou adresu místa uvedeného v bodě 08.

28. Popis byl naposledy aktualizován

03.08.2015

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.