Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Zprávičky naší sovičky

Svozový plán na rok 2019

Prajzské noviny

Sociální služby.

Obec Oldřišov je součástí  projektu - Sociální služby  Svazku obcí  mikroregionu  Hlučínsko -západ.

zde ke stažení

Mapy Hlučísko

Plán rozvoje soc.služeb.

Sřednědobý plán  rozvoje  sociálních služeb  obce Oldřišov  2014 - 2017.

zde ke stažení

Katalog  sociálních služeb souvisejících aktivit v regionu Opavska.

zde ke stažení 

 

Kácení dřevin.

Kácení  dřevin rostoucích  mimo les .

žádost o povolení kácení:

zde ke stažení

kácení dřevindřev

Strategický plán

Požární ochrana

hhasi

Veřejné zakázky-profil zadavatele

Informační zpravodaj CSS

Šetrně s vodou

Územní plán obce Oldřišov

Úvod  zde ke stažení

Základní členění území

zde ke stažení

Hlavní výkres zde ke stažení

Veřejně prospěšné stavby

zde ke stažení

Textová část zde ke stažení

Textová část zde ke stažení

Textová část  zde ke stažení

Veřejná vyhláška zde ke stažení

Navigace

Obsah

Standardy  kvality  sociálně právní  ochrany  dětí  zde ke stažení

Prostředí a podmínky zde ke stažení

Informovanost zde ke stažení

Prevence zde ke stažení

Vyhodnocování zde ke stažení

Kontrola  zde ke stažení

Rizikové situace zde ke stažení

Dokumenty o výkonu  zde ke stažení

Vyřizování  a podávání  stížností zde ke stažení

Návaznost na další subjekty  zde ke stažení

 

Kontakty na  OSPOD  Magistrátu   města Opavy

Vedoucí odboru sociálních věcí:
Mgr. Judita Kachlová
judita.kachlova (zavináč) opava-city.cz 553 756 722

Vedoucí oddělení SPOD:
Bc. Šárka Holowczáková
sarka.holowczakova (zavináč) opava-city.cz 553 756 660
Péče rodičů o děti, úpravu vztahu k dítěti při rozchodu rodičů, týrání dětí

« Zpět na Strom životních situací

Zápis sbírky muzejní povahy do centrální evidence sbírek

3. Pojmenování (název) životní situace

Zápis sbírky muzejní povahy do centrální evidence sbírek

4. Základní informace k životní situaci

Zákon č. 122/2000 Sb., o ochraně sbírek muzejní povahy a o změně některých dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů, umožňuje právnickým a fyzickým osobám požádat o zapsání jejich sbírky muzejní povahy do centrální evidence sbírek (dále též "CES") vedené na Ministerstvu kultury. Po provedení zápisu je sbírka chráněna podle citovaného právního předpisu. Pro jejího vlastníka z toho vyplývají práva a povinnosti.
Centrální evidence sbírek je veřejnosti přístupným informačním systémem, který je zveřejněn na internetových stránkách Ministerstva kultury, na nichž je možné shlédnout všechny platné zápisy sbírek.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

O zapsání sbírky do CES žádá právnická nebo fyzická osoba, která je jejím vlastníkem.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Splnění všech požadovaných náležitostí.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Zašlete písemnou žádost o zapsání sbírky do CES poštou na adresu příslušného úřadu (osobní návštěva není nutná).

8. Na které instituci životní situaci řešit

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Na úřadě předložte žádost o zápis do centrální evidence sbírek.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

K podání žádosti slouží tiskopis "Žádost o zápis do centrální evidence sbírek podle § 3 odst. 2 věty druhé a § 17 odst. 2 zákona č. 122/2000 Sb.", jehož vzor je uveden ve vyhlášce č. 275/2000 Sb., kterou se provádí zákon o ochraně sbírek muzejní povahy a o změně některých dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů (část B).
Prostřednictvím e-mailové adresy: ces@mkcr.cz je možné požádat o zaslání žádosti (pro následný tisk) elektronicky.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Žádost se vyřizuje v obecné lhůtě a po projednání žádosti v Radě pro centrální evidenci sbírek, která se schází zpravidla 2x ročně.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci postupu nejsou stanoveni.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Prostřednictvím e-mailové adresy: ces@mkcr.cz je možné požádat o zaslání žádosti (pro následný tisk) elektronicky.

28. Popis byl naposledy aktualizován

10.06.2015

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.