Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Zprávičky naší sovičky

Svozový plán na rok 2019

Prajzské noviny

Sociální služby.

Obec Oldřišov je součástí  projektu - Sociální služby  Svazku obcí  mikroregionu  Hlučínsko -západ.

zde ke stažení

Mapy Hlučísko

Plán rozvoje soc.služeb.

Sřednědobý plán  rozvoje  sociálních služeb  obce Oldřišov  2014 - 2017.

zde ke stažení

Katalog  sociálních služeb souvisejících aktivit v regionu Opavska.

zde ke stažení 

 

Kácení dřevin.

Kácení  dřevin rostoucích  mimo les .

žádost o povolení kácení:

zde ke stažení

kácení dřevindřev

Strategický plán

Požární ochrana

hhasi

Veřejné zakázky-profil zadavatele

Informační zpravodaj CSS

Šetrně s vodou

Územní plán obce Oldřišov

Úvod  zde ke stažení

Základní členění území

zde ke stažení

Hlavní výkres zde ke stažení

Veřejně prospěšné stavby

zde ke stažení

Textová část zde ke stažení

Textová část zde ke stažení

Textová část  zde ke stažení

Veřejná vyhláška zde ke stažení

Navigace

Obsah

Standardy  kvality  sociálně právní  ochrany  dětí  zde ke stažení

Prostředí a podmínky zde ke stažení

Informovanost zde ke stažení

Prevence zde ke stažení

Vyhodnocování zde ke stažení

Kontrola  zde ke stažení

Rizikové situace zde ke stažení

Dokumenty o výkonu  zde ke stažení

Vyřizování  a podávání  stížností zde ke stažení

Návaznost na další subjekty  zde ke stažení

 

Kontakty na  OSPOD  Magistrátu   města Opavy

Vedoucí odboru sociálních věcí:
Mgr. Judita Kachlová
judita.kachlova (zavináč) opava-city.cz 553 756 722

Vedoucí oddělení SPOD:
Bc. Šárka Holowczáková
sarka.holowczakova (zavináč) opava-city.cz 553 756 660
Péče rodičů o děti, úpravu vztahu k dítěti při rozchodu rodičů, týrání dětí

« Zpět na Strom životních situací

Zájem o provozování televizního nebo rozhlasového vysílání s původním programem prostřednictvím družic, kabelových systémů nebo zvláštních přenosových systémů, a zemského digitálního vysílání prostřednictvím vysílačů (DVB-T)

3. Pojmenování (název) životní situace

Zájem o provozování televizního nebo rozhlasového vysílání s původním programem prostřednictvím družic, kabelových systémů nebo zvláštních přenosových systémů, a zemského digitálního vysílání prostřednictvím vysílačů (DVB-T)

4. Základní informace k životní situaci

Fyzická / právnická osoba chce provozovat vlastní televizní nebo rozhlasové vysílání s původním programem prostřednictvím družic, kabelových systémů nebo zvláštních přenosových systémů, nebo zemské digitální vysílání prostřednictvím vysílačů (DVB-T).

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

  • Fyzická osoba, má-li plnou způsobilost k právním úkonům a splňuje podmínky stanovené pro podnikání v České republice zvláštním právním předpisem.
  • Právnická osoba, která splňuje podmínky stanovené pro podnikání v České republice zvláštním právním předpisem; má-li právnická osoba formu akciové společnosti, je nezbytné, aby její akcie zněly na jméno.
Zahraniční osoba, která nemá v České republice organizační složku nebo trvalý pobyt, je povinna ustanovit si zástupce v České republice, oprávněného jednat za ni ve věcech upravených zákonem.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání zahájí z podnětu žadatele licenční řízení; účastníkem řízení je pouze žadatel o licenci.
Na udělení licence je za splnění všech zákonem stanovených náležitostí právní nárok, s výjimkou případů dle § 25 odst. 5 zákona č. 231/2001 Sb., o provozování rozhlasového a televizního vysílání a o změně dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Podáním žádosti o udělení licence na příslušném formuláři.

8. Na které instituci životní situaci řešit

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Požadované doklady jsou součástí příslušného formuláře žádosti o udělení licence.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Veškeré formuláře žádostí jsou k dispozici na internetových stránkách Rady pro rozhlasové a televizní vysílání, příp. v budově Úřadu Rady pro rozhlasové a televizní vysílání.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

  • Za přijetí žádosti o udělení licence k provozování televizního vysílání se hradí správní poplatek ve výši 90 000 Kč.
  • Za přijetí žádosti o udělení licence k provozování místního televizního vysílání se hradí správní poplatek ve výši 50 000 Kč.
  • Za přijetí žádosti o udělení licence k provozování rozhlasového vysílání se hradí správní poplatek ve výši 25 000 Kč.
Správní poplatek uhraďte na číslo účtu: 3711-19223001/0710, vedený u České národní banky; variabilní symbol si vygenerujte na internetových stránkách Rady pro rozhlasové a televizní vysílání.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Nemá- li žádost veškeré zákonem stanovené náležitosti, Rada pro rozhlasové a televizní vysílání řízení přeruší a vyzve žadatele k jejich doplnění; obdobně se postupuje v případě nezaplacení správního poplatku.
Pokud má žádost veškeré zákonem stanovené náležitosti, nařídí Rada pro rozhlasové a televizní vysílání ve lhůtě 30 dnů od podání žádosti ústní jednání, ve kterém účastník navrhuje programovou skladbu.
Účastníci řízení se při ústním jednání mohou dát zastoupit zvoleným zástupcem; nechá-li se účastník řízení zastupovat, předloží zástupce Radě pro rozhlasové a televizní vysílání písemnou plnou moc.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Pracovníci odborných útvarů Úřadu Rady pro rozhlasové a televizní vysílání.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Případný dotaz můžete zaslat prostřednictvím elektronického formuláře.

28. Popis byl naposledy aktualizován

24.06.2015

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.