Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3

Zprávičky naší sovičky

Svozový plán na rok 2019

Prajzské noviny

Sociální služby.

Obec Oldřišov je součástí  projektu - Sociální služby  Svazku obcí  mikroregionu  Hlučínsko -západ.

zde ke stažení

Mapy Hlučísko

Plán rozvoje soc.služeb.

Sřednědobý plán  rozvoje  sociálních služeb  obce Oldřišov  2014 - 2017.

zde ke stažení

Katalog  sociálních služeb souvisejících aktivit v regionu Opavska.

zde ke stažení 

 

Kácení dřevin.

Kácení  dřevin rostoucích  mimo les .

žádost o povolení kácení:

zde ke stažení

kácení dřevindřev

Strategický plán

Požární ochrana

hhasi

Veřejné zakázky-profil zadavatele

Informační zpravodaj CSS

Šetrně s vodou

Územní plán obce Oldřišov

Úvod  zde ke stažení

Základní členění území

zde ke stažení

Hlavní výkres zde ke stažení

Veřejně prospěšné stavby

zde ke stažení

Textová část zde ke stažení

Textová část zde ke stažení

Textová část  zde ke stažení

Veřejná vyhláška zde ke stažení

Navigace

Obsah

Standardy  kvality  sociálně právní  ochrany  dětí  zde ke stažení

Prostředí a podmínky zde ke stažení

Informovanost zde ke stažení

Prevence zde ke stažení

Vyhodnocování zde ke stažení

Kontrola  zde ke stažení

Rizikové situace zde ke stažení

Dokumenty o výkonu  zde ke stažení

Vyřizování  a podávání  stížností zde ke stažení

Návaznost na další subjekty  zde ke stažení

 

Kontakty na  OSPOD  Magistrátu   města Opavy

Vedoucí odboru sociálních věcí:
Mgr. Judita Kachlová
judita.kachlova (zavináč) opava-city.cz 553 756 722

Vedoucí oddělení SPOD:
Bc. Šárka Holowczáková
sarka.holowczakova (zavináč) opava-city.cz 553 756 660
Péče rodičů o děti, úpravu vztahu k dítěti při rozchodu rodičů, týrání dětí

« Zpět na Strom životních situací

Zájem o provozování převzatého televizního nebo rozhlasového vysílání - tj. příjem a současné úplné a nezměněné šíření původních rozhlasových a televizních programů

3. Pojmenování (název) životní situace

Zájem o provozování převzatého televizního nebo rozhlasového vysílání - tj. příjem a současné úplné a nezměněné šíření původních rozhlasových a televizních programů

4. Základní informace k životní situaci

Fyzická / právnická osoba chce provozovat televizní nebo rozhlasové vysílání s převzatým programem prostřednictvím příslušné sítě elektronických komunikací.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

  • Fyzická osoba, má-li plnou způsobilost k právním úkonům a splňuje podmínky stanovené pro podnikání v České republice zvláštním právním předpisem.
  • Právnická osoba, která splňuje podmínky stanovené pro podnikání v České republice zvláštním právním předpisem; má-li právnická osoba formu akciové společnosti, je nezbytné, aby její akcie zněly na jméno.
Zahraniční osoba, která nemá v České republice organizační složku nebo trvalý pobyt, je povinna ustanovit si zástupce v České republice, oprávněného jednat za ni ve věcech upravených zákonem.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Přihlášku k registraci převzatého vysílání je nutné podat Radě pro rozhlasové a televizní vysílání nejméně 60 dnů před předpokládaným zahájením vysílání.
Na registraci je právní nárok, jsou-li splněny podmínky stanovené v § 27 až 28a zákona.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Podáním přihlášky k registraci převzatého vysílání na příslušném formuláři.
Řízení o registraci se zahajuje dnem doručení písemné přihlášky Radě pro rozhlasové a televizní vysílání.

8. Na které instituci životní situaci řešit

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Požadované doklady jsou součástí příslušného formuláře přihlášky k registraci převzatého vysílání.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Formuláře přihlášek k registraci převzatého vysílání jsou k dispozici na internetových stránkách Rady pro rozhlasové a televizní vysílání, příp. v budově Úřadu Rady pro rozhlasové a televizní vysílání.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Přihláška k registraci převzatého vysílání podléhá správnímu poplatku ve výši 90 000 Kč.
Správní poplatek uhraďte na číslo účtu: 3711-19223001/0710, vedený u České národní banky; variabilní symbol si vygenerujte na internetových stránkách Rady pro rozhlasové a televizní vysílání.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Nemá-li přihláška k registraci převzatého vysílání všechny náležitosti, Rada pro rozhlasové a televizní vysílání řízení bezodkladně přeruší (nejpozději do 15 dnů od jejího doručení) a poskytne žadateli lhůtu k odstranění vad; obdobně se postupuje v případě nezaplacení správního poplatku.
Nebudou-li vady přihlášky odstraněny ve stanovené lhůtě, Rada pro rozhlasové a televizní vysílání registraci odmítne.
O přihlášce rozhodne Rada pro rozhlasové a televizní vysílání do 30 dnů od jejího doručení.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Pracovníci odborných útvarů Úřadu Rady pro rozhlasové a televizní vysílání.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Případný dotaz můžete zaslat prostřednictvím elektronického formuláře.

28. Popis byl naposledy aktualizován

24.06.2015

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.