Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2

Czech Point

Zprávičky naší sovičky

Svozový plán na rok 2021

Prajzské noviny

Sociální služby v SOH

 

SPRSS Oldřišov 1.docx (275.54 kB)

 

Obec Oldřišov je součástí  projektu - Sociální služby  Svazku obcí  mikroregionu  Hlučínsko -západ.

zde ke stažení

 

Mapy Hlučísko

Plán rozvoje soc.služeb.

Sřednědobý plán  rozvoje  sociálních služeb  obce Oldřišov  2019 - 2022.

SPRSS Oldřišov 1.docx (275.54 kB)

Katalog  sociálních služeb souvisejících aktivit v regionu Opavska.

zde ke stažení 

 

Kácení dřevin.

Kácení  dřevin rostoucích  mimo les .

žádost o povolení kácení:

zde ke stažení

kácení dřevindřev

Strategické plány obce Oldřišov

Strategický plán Obce Oldřišov :

strategie-Oldřišov

 

Strategiský plán  rozvoje  sportu  2021-2025:

Strategický plán rozvoje sportu.pdf (625.85 kB)

Požární ochrana

hhasi

Veřejné zakázky-profil zadavatele

Informační zpravodaj CSS

Šetrně s vodou

Územní plán obce Oldřišov

Úvod  zde ke stažení

Základní členění území

zde ke stažení

Hlavní výkres zde ke stažení

Upozornění  na chybu v hlavním výkresu  (správné  zakreslení  ochranného pásma)

priloha_904914809_1_SMinHAUP21050714170.tif (1.69 MB)

Stanovisko  Magistrátu města Opavy k chybě v hlavním  výkresu:  priloha_904914809_0_g7220958_002.pdf (164.7 kB)

Veřejně prospěšné stavby

zde ke stažení

Textová část zde ke stažení

Textová část zde ke stažení

Textová část  zde ke stažení

Veřejná vyhláška zde ke stažení

Navigace

Obsah

Standardy  kvality  sociálně právní  ochrany  dětí  zde ke stažení

Prostředí a podmínky zde ke stažení

Informovanost zde ke stažení

Prevence zde ke stažení

Vyhodnocování zde ke stažení

Kontrola  zde ke stažení

Rizikové situace zde ke stažení

Dokumenty o výkonu  zde ke stažení

Vyřizování  a podávání  stížností zde ke stažení

Návaznost na další subjekty  zde ke stažení

 

Kontakty na  OSPOD  Magistrátu   města Opavy

Vedoucí odboru sociálních věcí:
Mgr. Judita Kachlová
judita.kachlova (zavináč) opava-city.cz 553 756 722

Vedoucí oddělení SPOD:
Bc. Šárka Holowczáková
sarka.holowczakova (zavináč) opava-city.cz 553 756 660
Péče rodičů o děti, úpravu vztahu k dítěti při rozchodu rodičů, týrání dětí

« Zpět na Strom životních situací

Žádost o vydání povolení k restaurování kulturních památek

1. Identifikační kód

 

2. Kód

 

3. Pojmenování (název) životní situace

Žádost o vydání povolení k restaurování kulturních památek

4. Základní informace k životní situaci

Žadatel může získat povolení k restaurování kulturních památek v požadované specializaci.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Fyzická osoba, která je svéprávná a bezúhonná.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Splnění všech zákonem požadovaných náležitostí (viz bod 10).

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Písemnou žádost o vydání povolení k restaurování kulturních památek doručte osobně nebo zašlete poštou.

8. Na které instituci životní situaci řešit

9. Kde, s kým a kdy životní situaci řešit

Můžete se obrátit na odbor památkové péče Ministerstva kultury.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

  • Žádost o vydání povolení k restaurování kulturních památek
Další podmínkou pro udělení povolení k restaurování je prokázání odborných předpokladů pro restaurování ve specializaci, pro níž žádáte povolení k restaurování; odborné předpoklady jsou stanoveny v § 14a odst. 4 zákona č. 20/1987 Sb., o státní památkové péči, ve znění pozdějších předpisů, a sestávají se z odborné kvalifikace a odborných schopností.
Odbornou kvalifikaci prokazujete ověřenou kopií dokladu o ukončeném vzdělání, příp. o odborné praxi.
Odbornou kvalifikací pro restaurování kulturních památek nebo jejich částí, které jsou uměleckými díly malířskými nebo sochařskými, je ukončené vysokoškolské vzdělání získané studiem v akreditovaném magisterském studijním programu v oblasti umění se zaměřením na restaurování nebo vysokoškolské vzdělání získané studiem v magisterském programu v příslušném uměleckém oboru doplněné osvědčením o absolvování restaurátorského studia v rámci celoživotního vzdělávání, nebo vysokoškolské vzdělání získané studiem v akreditovaném bakalářském studijním programu v oblasti umění se zaměřením na restaurování a 2 roky odborné praxe.
Pro restaurování kulturních památek nebo jejich částí, které jsou uměleckořemeslnými pracemi, je odbornou kvalifikací ukončené vyšší odborné nebo úplné střední odborné vzdělání v oboru restaurování nebo vyšší odborné nebo úplné střední odborné vzdělání v příslušném oboru a 5 let odborné praxe.
Pro specializace, pro něž nebylo dosud středoškolské vzdělání zřízeno, je kvalifikačním předpokladem vyučení v příslušném oboru a 8 let praxe při restaurování věcí, které nejsou kulturními památkami.
Odborné schopnosti prokazujete předložením nejméně tří dokumentací, jimiž prokážete svoje úspěšné a samostatné restaurování věcí, které nejsou kulturními památkami. Nejméně jedna z předložených dokumentací nesmí být starší 2 let.
Dokumentace je dokladem o novém poznání kulturní památky a podkladem pro budoucí restaurátorské zásahy, a proto musí zachytit všechny úkony, které je restaurátor v rámci restaurátorského zásahu povinen provést. Musí obsahovat komplexní vyhodnocení příslušných průzkumů a výzkumů, fotodokumentaci stavu díla před započetím restaurátorské práce, v průběhu jednotlivých etap, a po ukončení práce, popis použitých technických a technologických postupů a materiálů, rozbor a vyhodnocení nových zjištění o restaurovaném díle a pokyny pro jeho další ochranný režim.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Udělení povolení k restaurování kulturních památek podléhá (dle položky 22 písm. c) přílohy k zákonu č. 634/2004 Sb., o správních poplatcích, ve znění pozdějších předpisů) správnímu poplatku ve výši 500 Kč.

Správní poplatek žadatel uhradí na výzvu Ministerstva kultury před vydáním povolení k restaurování.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci postupu nejsou stanoveni.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Podání nelze učinit elektronicky.

19. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují

Proti rozhodnutí o udělení povolení nebo zamítnutí žádosti lze podat písemný rozklad.

Rozklad se podává u odboru památkové péče Ministerstva kultury a rozhoduje o něm ministr kultury na základě návrhu rozkladové komise.

20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností

Za provádění restaurování kulturní památky bez povolení Ministerstva kultury lze uložit fyzické osobě pokutu až do výše 2 000 000 Kč.

Za provádění restaurování národní kulturní památky bez povolení Ministerstva kultury lze uložit fyzické osobě pokutu až do výše 4 000 000 Kč.

Za provádění restaurování kulturní památky prostřednictvím fyzických osob, které nemají povolení Ministerstva kultury, lze uložit právnické osobě nebo fyzické osobě oprávněné k podnikání pokutu až do výše 2 000 000 Kč.

Za provádění restaurování národní kulturní památky prostřednictvím fyzických osob, které nemají povolení Ministerstva kultury, lze uložit právnické osobě nebo fyzické osobě oprávněné k podnikání pokutu až do výše 4 000 000 Kč.

21. Nejčastější dotazy

 

22. Další informace

 

23. Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) je možné získat také z jiných zdrojů a v jiné formě

24. Související životní situace a návody, jak je řešit

 

25. Za správnost návodu odpovídá útvar

Odbor památkové péče Ministerstva kultury

26. Kontaktní osoba

Ing. Eva Trejbalová

27. Popis je zpracován podle právního stavu ke dni

01.01.2014

28. Popis byl naposledy aktualizován

03.12.2013

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.

30. Případná upřesnění a poznámky k řešení životní situace