Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Zprávičky naší sovičky

Svozový plán na rok 2019

Prajzské noviny

Sociální služby.

Obec Oldřišov je součástí  projektu - Sociální služby  Svazku obcí  mikroregionu  Hlučínsko -západ.

zde ke stažení

Mapy Hlučísko

Plán rozvoje soc.služeb.

Sřednědobý plán  rozvoje  sociálních služeb  obce Oldřišov  2014 - 2017.

zde ke stažení

Katalog  sociálních služeb souvisejících aktivit v regionu Opavska.

zde ke stažení 

 

Kácení dřevin.

Kácení  dřevin rostoucích  mimo les .

žádost o povolení kácení:

zde ke stažení

kácení dřevindřev

Strategický plán

Požární ochrana

hhasi

Veřejné zakázky-profil zadavatele

Informační zpravodaj CSS

Šetrně s vodou

Územní plán obce Oldřišov

Úvod  zde ke stažení

Základní členění území

zde ke stažení

Hlavní výkres zde ke stažení

Veřejně prospěšné stavby

zde ke stažení

Textová část zde ke stažení

Textová část zde ke stažení

Textová část  zde ke stažení

Veřejná vyhláška zde ke stažení

Navigace

Obsah

Standardy  kvality  sociálně právní  ochrany  dětí  zde ke stažení

Prostředí a podmínky zde ke stažení

Informovanost zde ke stažení

Prevence zde ke stažení

Vyhodnocování zde ke stažení

Kontrola  zde ke stažení

Rizikové situace zde ke stažení

Dokumenty o výkonu  zde ke stažení

Vyřizování  a podávání  stížností zde ke stažení

Návaznost na další subjekty  zde ke stažení

 

Kontakty na  OSPOD  Magistrátu   města Opavy

Vedoucí odboru sociálních věcí:
Mgr. Judita Kachlová
judita.kachlova (zavináč) opava-city.cz 553 756 722

Vedoucí oddělení SPOD:
Bc. Šárka Holowczáková
sarka.holowczakova (zavináč) opava-city.cz 553 756 660
Péče rodičů o děti, úpravu vztahu k dítěti při rozchodu rodičů, týrání dětí

« Zpět na Strom životních situací

Žádost o stanovisko dotčeného orgánu státní správy k dokumentaci staveb v rozsahu požárně bezpečnostního řešení

3. Pojmenování (název) životní situace

Žádost o stanovisko dotčeného orgánu státní správy k dokumentaci staveb v rozsahu požárně bezpečnostního řešení

4. Základní informace k životní situaci

Stavby, jejich změny a udržovací práce na nich, lze provádět jen podle stavebního povolení nebo na základě ohlášení stavebnímu úřadu. Žádost o stavební povolení spolu s předepsanou dokumentací podává stavebník u stavebního úřadu. Nedílnou součástí projektové dokumentace stavby (projekt), která se předkládá ke stavebnímu řízení, je také požárně bezpečnostní řešení stavby.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Stavebník (rozumí se tím též investor a objednatel stavby).

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Stavebník je povinen nejdříve zajistit zpracování projektové dokumentace jím navrhované stavby nebo jiné stavební úpravy podléhající stavebnímu řízení, a to prostřednictvím osoby oprávněné k vybraným činnostem ve výstavbě (projektant). Dále předloží žádost o vydání stanoviska k požárně bezpečnostnímu řešení stavby místně příslušnému hasičskému záchrannému sboru kraje.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Před zahájením stavebního řízení stavebním úřadem si obstarejte veškerá potřebná stanoviska dotčených orgánů státní správy a ostatních účastníků stavebního řízení. Žádost o stanovisko k dokumentaci staveb v rozsahu požárně bezpečnostního řešení podejte osobně nebo písemně na příslušný úřad.

8. Na které instituci životní situaci řešit

Obraťte se na územně příslušný hasičský záchranný sbor kraje (místně příslušný územní odbor územně příslušného hasičského záchranného sboru kraje), který je dotčeným orgánem státní správy v této věci.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Požárně bezpečnostní řešení stavby zpracované oprávněnou osobou (projektantem), a to ve dvou vyhotoveních (jedno vyhotovení si ponechává dotčený orgán státní správy na úseku požární ochrany pro vlastní potřebu).

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Předepsané formuláře nejsou stanoveny.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Posouzení dokumentace stavby v rozsahu požárně bezpečnostního řešení dotčeným orgánem státní správy na úseku požární ochrany nepodléhá správním ani jiným poplatkům.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Pro vydání stanoviska dotčeným orgánem státní správy platí lhůty obdobně podle správního řádu (v jednoduchých případech do 30 dnů od doručení žádosti).

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Dalšími účastníky jsou: místně a věcně příslušný stavební úřad, ostatní dotčené orgány státní správy (podle druhu a rozsahu stavby) a ostatní účastníci stavebního řízení (v případě pochybností o rozsahu účastníků stavebního řízení rozhodne věcně příslušný stavební úřad).

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Stavebník je povinen splnit veškeré podmínky uvedené v rozhodnutí o vydání stavebního povolení. Splnění této povinnosti se ověřuje v rámci kolaudačního řízení.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Tuto situaci není možné řešit zasláním žádosti elektronickou poštou.

28. Popis byl naposledy aktualizován

19.10.2004

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.