Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
25 26 27 28 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Zprávičky naší sovičky

Svozový plán na rok 2019

Prajzské noviny

Sociální služby.

Obec Oldřišov je součástí  projektu - Sociální služby  Svazku obcí  mikroregionu  Hlučínsko -západ.

zde ke stažení

Mapy Hlučísko

Plán rozvoje soc.služeb.

Sřednědobý plán  rozvoje  sociálních služeb  obce Oldřišov  2014 - 2017.

zde ke stažení

Katalog  sociálních služeb souvisejících aktivit v regionu Opavska.

zde ke stažení 

 

Kácení dřevin.

Kácení  dřevin rostoucích  mimo les .

žádost o povolení kácení:

zde ke stažení

kácení dřevindřev

Strategický plán

Požární ochrana

hhasi

Veřejné zakázky-profil zadavatele

Informační zpravodaj CSS

Šetrně s vodou

Územní plán obce Oldřišov

Úvod  zde ke stažení

Základní členění území

zde ke stažení

Hlavní výkres zde ke stažení

Veřejně prospěšné stavby

zde ke stažení

Textová část zde ke stažení

Textová část zde ke stažení

Textová část  zde ke stažení

Veřejná vyhláška zde ke stažení

Navigace

Obsah

Standardy  kvality  sociálně právní  ochrany  dětí  zde ke stažení

Prostředí a podmínky zde ke stažení

Informovanost zde ke stažení

Prevence zde ke stažení

Vyhodnocování zde ke stažení

Kontrola  zde ke stažení

Rizikové situace zde ke stažení

Dokumenty o výkonu  zde ke stažení

Vyřizování  a podávání  stížností zde ke stažení

Návaznost na další subjekty  zde ke stažení

 

Kontakty na  OSPOD  Magistrátu   města Opavy

Vedoucí odboru sociálních věcí:
Mgr. Judita Kachlová
judita.kachlova (zavináč) opava-city.cz 553 756 722

Vedoucí oddělení SPOD:
Bc. Šárka Holowczáková
sarka.holowczakova (zavináč) opava-city.cz 553 756 660
Péče rodičů o děti, úpravu vztahu k dítěti při rozchodu rodičů, týrání dětí

« Zpět na Strom životních situací

Vydání výpisu z evidence Rejstříku trestů právnických osob fyzickým osobám

3. Pojmenování (název) životní situace

Vydání výpisu z evidence Rejstříku trestů právnických osob fyzickým osobám

4. Základní informace k životní situaci

Na písemnou žádost kterékoliv fyzické osoby se vydá výpis z evidence Rejstříku trestů právnických osob.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

V této věci je oprávněna jednat fyzická osoba (nemusí mít žádný vztah k právnické osobě, které se výpis týká).

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Splnění všech požadovaných náležitostí.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Podejte písemnou žádost.

8. Na které instituci životní situaci řešit

Můžete se obrátit na:

Upozornění: Výpisy z Rejstříku trestů vydané na kontaktních místech Czech POINT jsou primárně určeny pro použití na území České republiky; pro použití v zahraničí si opatřete výpis vydaný Rejstříkem trestů.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Žádné, totožnost žadatele se neověřuje.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Vzor formuláře "Žádost o výpis z Rejstříku trestů právnických osob pro fyzickou osobu" naleznete na internetových stránkách Rejstříku trestů.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Poplatek za podání žádosti o výpis v sídle Rejstříku trestů a pověřených úřadech v České republice se hradí formou kolkové známky, jejíž hodnota činí 100 Kč (v Rejstříku trestů jsou kolkové známky k dispozici při podání žádosti na přepážce).

V cizině na zastupitelských úřadech České republiky je třeba uhradit konzulární poplatek ve výši 200 Kč (v cizí měně dle přepočtu aktuálního kurzu).

Podání žádosti o výpis na kontaktních místech Czech POINT se řídí jinými předpisy, informace naleznete na internetových stránkách Czech POINT.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Žádost podaná v úředních hodinách v sídle Rejstříku trestů je vyřízena na počkání.

Informace k žádosti podané na kontaktních místech Czech POINT naleznete na internetových stránkách Czech POINT.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci postupu nejsou stanoveni.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Tuto situaci nelze řešit elektronicky.

28. Popis byl naposledy aktualizován

08.09.2017

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.