Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3

Zprávičky naší sovičky

Svozový plán na rok 2019

Prajzské noviny

Sociální služby.

Obec Oldřišov je součástí  projektu - Sociální služby  Svazku obcí  mikroregionu  Hlučínsko -západ.

zde ke stažení

Mapy Hlučísko

Plán rozvoje soc.služeb.

Sřednědobý plán  rozvoje  sociálních služeb  obce Oldřišov  2014 - 2017.

zde ke stažení

Katalog  sociálních služeb souvisejících aktivit v regionu Opavska.

zde ke stažení 

 

Kácení dřevin.

Kácení  dřevin rostoucích  mimo les .

žádost o povolení kácení:

zde ke stažení

kácení dřevindřev

Strategický plán

Požární ochrana

hhasi

Veřejné zakázky-profil zadavatele

Informační zpravodaj CSS

Šetrně s vodou

Územní plán obce Oldřišov

Úvod  zde ke stažení

Základní členění území

zde ke stažení

Hlavní výkres zde ke stažení

Veřejně prospěšné stavby

zde ke stažení

Textová část zde ke stažení

Textová část zde ke stažení

Textová část  zde ke stažení

Veřejná vyhláška zde ke stažení

Navigace

Obsah

Standardy  kvality  sociálně právní  ochrany  dětí  zde ke stažení

Prostředí a podmínky zde ke stažení

Informovanost zde ke stažení

Prevence zde ke stažení

Vyhodnocování zde ke stažení

Kontrola  zde ke stažení

Rizikové situace zde ke stažení

Dokumenty o výkonu  zde ke stažení

Vyřizování  a podávání  stížností zde ke stažení

Návaznost na další subjekty  zde ke stažení

 

Kontakty na  OSPOD  Magistrátu   města Opavy

Vedoucí odboru sociálních věcí:
Mgr. Judita Kachlová
judita.kachlova (zavináč) opava-city.cz 553 756 722

Vedoucí oddělení SPOD:
Bc. Šárka Holowczáková
sarka.holowczakova (zavináč) opava-city.cz 553 756 660
Péče rodičů o děti, úpravu vztahu k dítěti při rozchodu rodičů, týrání dětí

« Zpět na Strom životních situací

Vydání průkazu příjemce pro fyzické osoby nebo právnické osoby

3. Pojmenování (název) životní situace

Vydání průkazu příjemce pro fyzické osoby nebo právnické osoby

4. Základní informace k životní situaci

Jedná se o vydání elektronického průkazu příjemce k Zákaznické kartě České pošty, příp. Partnerské zákaznické kartě (dále jen "elektronický průkaz příjemce k ZK"), nebo papírového průkazu příjemce pro fyzické osoby nebo právnické osoby.

Elektronický průkaz příjemce k ZK nebo papírový průkaz příjemce jsou doklady opravňující k přijímání všech druhů zásilek; výjimkou jsou zásilky určené do vlastních rukou výhradně jen adresáta, došlé na adresu zmocnitele - fyzické osoby.

Elektronický průkaz příjemce k ZK i papírový průkaz příjemce platí pouze ve spojení s osobním dokladem (tj. občanský průkaz, řidičský průkaz vydaný v České republice, cestovní doklad, průkazní doklad cizince); v případě dodávání zásilek v místě určeném v poštovní adrese platí elektronický průkaz příjemce k ZK ve spojení s osobním dokladem a s rozšířeným průkazem příjemce.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

V této věci je oprávněn/a jednat:

  • adresát (zmocnitel),

  • držitel dlouhodobé plné moci k přijímání zásilek po stanovenou dobu,

  • držitel generální plné moci, která zmocněnce opravňuje, aby jednal jménem zmocnitele, tedy i přijímal jemu adresované zásilky,

  • zákonný zástupce,

  • oprávněná osoba.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

V případě elektronického průkazu příjemce k ZK

Vyplnění tiskopisu "Žádost o zřízení / správu průkazu příjemce k Zákaznické kartě" (žádost je společná pro fyzické a právnické osoby).

V případě, že zmocněnec není v době podání žádosti o elektronický průkaz příjemce k ZK držitelem Zákaznické karty České pošty / Partnerské zákaznické karty, musí být vyplněn také tiskopis "Žádost o vystavení Zákaznické karty pro fyzické osoby".

V případě papírového průkazu příjemce

Vyplnění tiskopisů "Žádost o vydání průkazu příjemce - fyzické osoby" nebo "Prohlášení o osobách oprávněných k převzetí nebo k odmítnutí převzetí zásilek a poukázaných peněžních částek a k dalším úkonům, které je adresát oprávněn činit, a to v souladu s Poštovními nebo příslušnými Obchodními podmínkami České pošty, s.p." (právnické osoby) včetně "Poučení pro uživatele Průkazu příjemce - fyzické osoby" nebo "Poučení pro uživatele Průkazu příjemce - právnické osoby".

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Tiskopisy můžete podat na kterékoliv pobočce České pošty, s.p.

V případě elektronického průkazu příjemce k ZK (za podmínky, že zmocnitel i zmocněnec jsou již v době podání žádosti o elektronický průkaz příjemce k ZK držiteli Zákaznické karty České pošty / Partnerské zákaznické karty) lze žádost podat online prostřednictvím portálu PoštaOnline.

8. Na které instituci životní situaci řešit

Tuto situaci nelze řešit na žádném jiném úřadu, pouze na pobočkách České pošty, s.p.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Na poště předložte:

  • osobní doklad (občanský průkaz, řidičský průkaz vydaný v České republice, cestovní doklad nebo průkazní doklad cizince),

  • předkládá-li žádost jiná fyzická osoba, musí být podpis zmocnitele ověřen ověřovací doložkou notáře, obecního úřadu nebo zastupitelského úřadu České republiky v zahraničí apod.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

  • "Žádost o zřízení / správu průkazu příjemce k Zákaznické kartě" (elektronický průkaz příjemce k ZK)

  • "Žádost o vydání průkazu příjemce - fyzické osoby" (papírový průkaz příjemce)

  • "Prohlášení o osobách oprávněných k převzetí nebo k odmítnutí převzetí zásilek a poukázaných peněžních částek a k dalším úkonům, které je adresát oprávněn činit, a to v souladu s Poštovními nebo příslušnými Obchodními podmínkami České pošty, s.p." (papírový průkaz příjemce)

  • "Poučení pro uživatele Průkazu příjemce" (papírový průkaz příjemce)

Tiskopisy jsou k dispozici na každé poště nebo na internetových stránkách České pošty, s.p.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Pošta vybírá následující cenu:

Elektronický průkaz příjemce k ZK*

  • 89 Kč (s DPH) za zřízení elektronického průkazu příjemce k ZK pro jednu osobu

  • 20 Kč (s DPH) za vystavení rozšířeného průkazu příjemce (rozšíření průkazu příjemce k ZK o možnost přebírat zásilky na adrese zmocnitele)

Cena je uvedena v "Poštovních podmínkách České pošty, s.p. - Ceník".

* Platnost průkazu max. 2 roky

Papírový průkaz příjemce*

  • 200 Kč (s DPH) za vystavení průkazu příjemce pro jednu osobu

  • 400 Kč (s DPH) za vystavení průkazu příjemce s uvedením 2-3 osob

  • 600 Kč (s DPH) za vystavení průkazu příjemce s uvedením 4-6 osob

Cena je uvedena v "Poštovních podmínkách České pošty, s.p. - Ceník".

* Platnost průkazu max. 1 rok

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Elektronický průkaz příjemce k ZK (pokud je již zmocněnec v době podání žádosti o elektronický průkaz příjemce k ZK držitelem Zákaznické karty České pošty / Partnerské zákaznické karty) i papírový průkaz příjemce se vydává na počkání; rozšířený průkaz příjemce je zasílán na poštovní adresu zmocněnce do 10 pracovních dnů.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci nejsou stanoveni.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Ztrátu, zcizení nebo požadavek na ukončení platnosti elektronického průkazu příjemce k ZK i papírového průkazu příjemce je možné oznámit na kterékoli poště; v případě elektronického průkazu příjemce k ZK (za podmínky, že zmocnitel je držitelem Zákaznické karty České pošty / Partnerské zákaznické karty) lze žádost o zkrácení doby platnosti / ukončení platnosti podat online prostřednictvím portálu PoštaOnline.

Za projednání ukončení nebo zkrácení doby platnosti elektronického průkazu příjemce k ZK a za projednání a evidenci zneplatněného papírového průkazu příjemce vybere pošta cenu podle platného Ceníku; projednání žádosti v případě elektronického průkazu příjemce k ZK podané online prostřednictvím portálu PoštaOnline je zdarma.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Případný dotaz můžete zaslat na e-mailovou adresu Call centra České pošty, s.p.: info@cpost.cz.

28. Popis byl naposledy aktualizován

30.04.2018

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.