Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
25 26 27 28 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Zprávičky naší sovičky

Svozový plán na rok 2019

Prajzské noviny

Sociální služby.

Obec Oldřišov je součástí  projektu - Sociální služby  Svazku obcí  mikroregionu  Hlučínsko -západ.

zde ke stažení

Mapy Hlučísko

Plán rozvoje soc.služeb.

Sřednědobý plán  rozvoje  sociálních služeb  obce Oldřišov  2014 - 2017.

zde ke stažení

Katalog  sociálních služeb souvisejících aktivit v regionu Opavska.

zde ke stažení 

 

Kácení dřevin.

Kácení  dřevin rostoucích  mimo les .

žádost o povolení kácení:

zde ke stažení

kácení dřevindřev

Strategický plán

Požární ochrana

hhasi

Veřejné zakázky-profil zadavatele

Informační zpravodaj CSS

Šetrně s vodou

Územní plán obce Oldřišov

Úvod  zde ke stažení

Základní členění území

zde ke stažení

Hlavní výkres zde ke stažení

Veřejně prospěšné stavby

zde ke stažení

Textová část zde ke stažení

Textová část zde ke stažení

Textová část  zde ke stažení

Veřejná vyhláška zde ke stažení

Navigace

Obsah

Standardy  kvality  sociálně právní  ochrany  dětí  zde ke stažení

Prostředí a podmínky zde ke stažení

Informovanost zde ke stažení

Prevence zde ke stažení

Vyhodnocování zde ke stažení

Kontrola  zde ke stažení

Rizikové situace zde ke stažení

Dokumenty o výkonu  zde ke stažení

Vyřizování  a podávání  stížností zde ke stažení

Návaznost na další subjekty  zde ke stažení

 

Kontakty na  OSPOD  Magistrátu   města Opavy

Vedoucí odboru sociálních věcí:
Mgr. Judita Kachlová
judita.kachlova (zavináč) opava-city.cz 553 756 722

Vedoucí oddělení SPOD:
Bc. Šárka Holowczáková
sarka.holowczakova (zavináč) opava-city.cz 553 756 660
Péče rodičů o děti, úpravu vztahu k dítěti při rozchodu rodičů, týrání dětí

« Zpět na Strom životních situací

Vydání osvědčení o odborné způsobilosti pro výkon funkce - vedoucí větrání

3. Pojmenování (název) životní situace

Vydání osvědčení o odborné způsobilosti pro výkon funkce - vedoucí větrání

4. Základní informace k životní situaci

Vedoucí větrání je fyzická osoba způsobilá k řízení větrání dolu při hornické činnosti.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Ke zkoušce odborné způsobilosti pro výkon funkce vedoucího větrání může být připuštěna každá fyzická osoba, která splňuje požadavky odborné kvalifikace a odborné praxe.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Uchazeč o získání osvědčení o odborné způsobilosti pro výkon funkce vedoucího větrání musí mít odbornou kvalifikaci v rozsahu alespoň magisterského studijního programu a odbornou praxi při hornické činnosti nebo činnosti prováděné hornickým způsobem alespoň tři roky.

Má-li být funkce vedoucího větrání vykonávána na plynujícím dole, na dole nebezpečném důlními otřesy, průtržemi hornin a plynů nebo na uhelném dole, požaduje se, aby alespoň polovina předepsané odborné praxe byla vykonána na dole s obdobnými podmínkami.

Odbornou způsobilost vedoucího větrání ověřuje místně příslušný obvodní báňský úřad, a to zkouškou před komisí stanovenou předsedou Českého báňského úřadu. Zkouška se skládá z písemné a ústní části.

Na základě úspěšně vykonané zkoušky vydá místně příslušný obvodní báňský úřad uchazeči osvědčení o odborné způsobilosti. Vystavení osvědčení podléhá správnímu poplatku.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Termín zkoušky odborné způsobilosti může být stanoven až na základě písemné přihlášky, kterou je třeba podat místně příslušnému orgánu státní báňské správy.

K přihlášce musí být přiloženy všechny požadované náležitosti dle bodu 10.

8. Na které instituci životní situaci řešit

Přihlášku podejte na místně příslušný obvodní báňský úřad - tj. takový úřad, v jehož obvodu má být hornická činnost nebo činnost prováděná hornickým způsobem vykonávána, nebo kde má sídlo organizace, pokud činnost spadá do více obvodů, nebo v ostatních případech podle místa trvalého bydliště žadatele.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

K přihlášce se přikládají:

  • úředně ověřené kopie dokladů o odborné kvalifikaci (ukončení magisterského studijního programu) a
  • doklady (délka odborné praxe) o dosavadní činnosti v oblasti regulované činnosti.

Dále je spolu s přihláškou požadováno předložení vzorové dokumentace podle požadované odborné způsobilosti v příslušné regulované činnosti v souladu s právními předpisy, kterou žadatel zpracoval, popř. se podílel na jejím zpracování.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Předepsané formuláře nejsou stanoveny (přihláška se podává volnou formou).

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Poplatek za vydání osvědčení o odborné způsobilosti činí 1 000 Kč (položka 22 písm. b) zákona č. 634/2004 Sb., o správních poplatcích, ve znění pozdějších předpisů).

Správní poplatek je vyměřen a vybírán v české měně a platí se kolkovými známkami.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Do 30 dnů od obdržení přihlášky bude žadateli sděleno její přijetí a předpokládané konání zkoušky. Termín zkoušky oznamuje místně příslušný obvodní báňský úřad žadateli nejméně 30 dnů předem. Výjimečně může být termín se souhlasem uchazeče zkrácen.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci postupu nejsou stanoveni.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Tuto situaci není možné řešit zasláním přihlášky elektronickou poštou.

28. Popis byl naposledy aktualizován

20.12.2010

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.