Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3

Zprávičky naší sovičky

Svozový plán na rok 2019

Prajzské noviny

Sociální služby.

Obec Oldřišov je součástí  projektu - Sociální služby  Svazku obcí  mikroregionu  Hlučínsko -západ.

zde ke stažení

Mapy Hlučísko

Plán rozvoje soc.služeb.

Sřednědobý plán  rozvoje  sociálních služeb  obce Oldřišov  2014 - 2017.

zde ke stažení

Katalog  sociálních služeb souvisejících aktivit v regionu Opavska.

zde ke stažení 

 

Kácení dřevin.

Kácení  dřevin rostoucích  mimo les .

žádost o povolení kácení:

zde ke stažení

kácení dřevindřev

Strategický plán

Požární ochrana

hhasi

Veřejné zakázky-profil zadavatele

Informační zpravodaj CSS

Šetrně s vodou

Územní plán obce Oldřišov

Úvod  zde ke stažení

Základní členění území

zde ke stažení

Hlavní výkres zde ke stažení

Veřejně prospěšné stavby

zde ke stažení

Textová část zde ke stažení

Textová část zde ke stažení

Textová část  zde ke stažení

Veřejná vyhláška zde ke stažení

Navigace

Obsah

Standardy  kvality  sociálně právní  ochrany  dětí  zde ke stažení

Prostředí a podmínky zde ke stažení

Informovanost zde ke stažení

Prevence zde ke stažení

Vyhodnocování zde ke stažení

Kontrola  zde ke stažení

Rizikové situace zde ke stažení

Dokumenty o výkonu  zde ke stažení

Vyřizování  a podávání  stížností zde ke stažení

Návaznost na další subjekty  zde ke stažení

 

Kontakty na  OSPOD  Magistrátu   města Opavy

Vedoucí odboru sociálních věcí:
Mgr. Judita Kachlová
judita.kachlova (zavináč) opava-city.cz 553 756 722

Vedoucí oddělení SPOD:
Bc. Šárka Holowczáková
sarka.holowczakova (zavináč) opava-city.cz 553 756 660
Péče rodičů o děti, úpravu vztahu k dítěti při rozchodu rodičů, týrání dětí

« Zpět na Strom životních situací

Úplatný převod nepotřebného nemovitého majetku do vlastnictví fyzických a právnických osob

3. Pojmenování (název) životní situace

Úplatný převod nepotřebného nemovitého majetku do vlastnictví fyzických a právnických osob

4. Základní informace k životní situaci

Po vyřazení nemovitého majetku z užívání a prohlášení o jeho nepotřebnosti pro Ministerstvo obrany České republiky je tento majetek dle zákona č. 219/2000 Sb., o majetku České republiky a jejím vystupování v právních vztazích, ve znění pozdějších předpisů, nabízen k převodu dalším organizačním složkám státu. Neprojeví-li žádná zájem, je majetek prohlášen za trvale nepotřebný a dále je s tímto majetkem nakládáno opět v souladu se zákonem č. 219/2000 Sb.
V novele uvedeného zákona, která by měla vstoupit v platnost v průběhu 1. pololetí 2016, je však zakomponována změna týkající se majetku vyřazovaného z užívání a prohlášeného za nepotřebný pro rezort po datu účinnosti tohoto zákona. Takový nemovitý majetek bude převáděn na Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových, který s ním pak bude dále nakládat. Ministerstvu obrany České republiky tak zůstane nakládání s majetkem, který je již nyní nepotřebný.
Jednou z možností úplatného převodu je vyhlášení výběrového řízení na zjištění zájemce o koupi. V takovém případě je výběrové řízení vyhlašováno formou inzerce na internetových stránkách Ministerstva obrany České republiky, v celostátním deníku (obvykle Lidové noviny), na oficiálním informačním systému o dražbách a ostatních nabídkách a na úředních deskách měst a obcí.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Osoby způsobilé k právním úkonům a splňující podmínky k oprávnění nabývat vlastnické právo k nemovitostem na území České republiky.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Bezdlužnost (účastníkem výběrového řízení musí být osoba bez závazků vůči Ministerstvu obrany České republiky a státu).
Smlouvy, uzavřené mezi Ministerstvem obrany České republiky a kupujícím, nabývají platnosti schválením příslušným ministerstvem (dle kompetencí, tj. financí, životního prostředí, kultury).

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Přihláška do výběrového řízení se podává prostřednictvím pošty nebo osobním doručením dle podmínek stanovených v inzerci.

8. Na které instituci životní situaci řešit

Ministerstvo obrany České republiky

Sekce ekonomická a majetková

Odbor nakládání s nepotřebným majetkem

nám. Svobody 471

160 00 Praha 6 - Dejvice

(písemný styk - Tychonova 1, 160 01 Praha 6)

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Přihláška musí obsahovat doklady a údaje dle podmínek v inzerci při vyhlášení výběrového řízení.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Přihláška se podává volnou formou dle podmínek konkrétního výběrového řízení.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny, resp. jsou stanoveny kauce, jejichž výše je uvedena v podmínkách výběrového řízení.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Lhůty pro uzavření výběrového řízení jsou stanoveny individuálně, zpravidla se jedná, od zveřejnění inzerátu přes přihlášení zájemců o koupi nemovitosti (cca 15 až 20 dnů), následné vyhodnocení výběrového řízení včetně projednání výsledků v komisi Ministerstva obrany České republiky (cca 5 až 10 dnů), oznámení výsledků účastníkům, resp. vyzvání vítěze a jeho dodání dokladů pro zpracování kupní smlouvy (10 plus 35 dnů), celkem o 65 až 75 dnů; tedy od vyhlášení výběrového řízení do podpisu smlouvy více než 2 měsíce.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Dalšími účastníky postupu jsou schvalující ministerstva (dle kompetencí, tj. financí, životního prostředí, kultury).

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

V případě vyhodnocení žadatele jako vítěze, doložení bezdlužnosti vůči státu a Ministerstvu obrany České republiky.
V případě fyzických osob také prohlášení o nabytí do osobního vlastnictví či společného jmění manželů.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Případný dotaz lze zaslat na e-mailovou adresu: onnm@army.cz.

28. Popis byl naposledy aktualizován

10.12.2015

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.