Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
25 26 27 28 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Zprávičky naší sovičky

Svozový plán na rok 2019

Prajzské noviny

Sociální služby.

Obec Oldřišov je součástí  projektu - Sociální služby  Svazku obcí  mikroregionu  Hlučínsko -západ.

zde ke stažení

Mapy Hlučísko

Plán rozvoje soc.služeb.

Sřednědobý plán  rozvoje  sociálních služeb  obce Oldřišov  2014 - 2017.

zde ke stažení

Katalog  sociálních služeb souvisejících aktivit v regionu Opavska.

zde ke stažení 

 

Kácení dřevin.

Kácení  dřevin rostoucích  mimo les .

žádost o povolení kácení:

zde ke stažení

kácení dřevindřev

Strategický plán

Požární ochrana

hhasi

Veřejné zakázky-profil zadavatele

Informační zpravodaj CSS

Šetrně s vodou

Územní plán obce Oldřišov

Úvod  zde ke stažení

Základní členění území

zde ke stažení

Hlavní výkres zde ke stažení

Veřejně prospěšné stavby

zde ke stažení

Textová část zde ke stažení

Textová část zde ke stažení

Textová část  zde ke stažení

Veřejná vyhláška zde ke stažení

Navigace

Obsah

Standardy  kvality  sociálně právní  ochrany  dětí  zde ke stažení

Prostředí a podmínky zde ke stažení

Informovanost zde ke stažení

Prevence zde ke stažení

Vyhodnocování zde ke stažení

Kontrola  zde ke stažení

Rizikové situace zde ke stažení

Dokumenty o výkonu  zde ke stažení

Vyřizování  a podávání  stížností zde ke stažení

Návaznost na další subjekty  zde ke stažení

 

Kontakty na  OSPOD  Magistrátu   města Opavy

Vedoucí odboru sociálních věcí:
Mgr. Judita Kachlová
judita.kachlova (zavináč) opava-city.cz 553 756 722

Vedoucí oddělení SPOD:
Bc. Šárka Holowczáková
sarka.holowczakova (zavináč) opava-city.cz 553 756 660
Péče rodičů o děti, úpravu vztahu k dítěti při rozchodu rodičů, týrání dětí

« Zpět na Strom životních situací

Rušení provozu radiokomunikačních zařízení a sítí elektromagnetickým stíněním nebo odrazy elektromagnetických vln stavbami nebo činnostmi souvisejícími s prováděním stavby

3. Pojmenování (název) životní situace

Rušení provozu radiokomunikačních zařízení a sítí elektromagnetickým stíněním nebo odrazy elektromagnetických vln stavbami nebo činnostmi souvisejícími s prováděním stavby

4. Základní informace k životní situaci

Rušení provozu elektronických komunikačních zařízení a sítí, poskytování služeb elektronických komunikací nebo provozování radiokomunikačních služeb je způsobeno:

  • elektromagnetickým stíněním,

  • odrazy elektromagnetických vln od staveb nebo

  • činnostmi souvisejícími s prováděním stavby.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Provozovatel elektronických komunikačních zařízení a sítí, podnikatel poskytující službu elektronických komunikací nebo provozovatel radiokomunikačních služeb (dále souhrnně jen "provozovatel"), jehož provoz je rušen, příp. stavebník (vlastník dotčené stavby) nebo osoby oprávněné za tyto osoby jednat.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Provozovatel, jehož provoz je rušen, je povinen vyzvat vlastníka nebo stavebníka dotčené stavby k uzavření dohody o vhodných opatřeních k odstranění tohoto rušení.

Nedojde-li k dohodě, rozhodne o způsobu odstranění rušení příslušný stavební úřad, a to na návrh jedné ze stran a po projednání s Českým telekomunikačním úřadem.

Není-li toto rozhodnutí vzhledem k povaze věci v působnosti příslušného stavebního úřadu, rozhodne o způsobu odstranění rušení Český telekomunikační úřad.

Náklady na odstranění rušení stavbami nese vlastník dotčené stavby, náklady na odstranění rušení činnostmi souvisejícími s prováděním stavby nese stavebník.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Nedojde-li k dohodě, je třeba se obrátit na příslušný stavební úřad (viz bod 06).

8. Na které instituci životní situaci řešit

Na příslušném stavebním úřadu.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Návrh na rozhodnutí sporu dle § 100 odst. 9 zákona o elektronických komunikacích a dle stavebního zákona.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Informace vám podá příslušný stavební úřad.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Poplatky stanoví zákon o správních poplatcích.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Lhůty stanoví správní řád.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Případný dotaz můžete zaslat na elektronickou adresu Českého telekomunikačního úřadu: podatelna@ctu.cz nebo do datové schránky Českého telekomunikačního úřadu: a9qaats; elektronický podpis není požadován.

28. Popis byl naposledy aktualizován

18.10.2017

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.