Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
25 26 27 28 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Zprávičky naší sovičky

Svozový plán na rok 2019

Prajzské noviny

Sociální služby.

Obec Oldřišov je součástí  projektu - Sociální služby  Svazku obcí  mikroregionu  Hlučínsko -západ.

zde ke stažení

Mapy Hlučísko

Plán rozvoje soc.služeb.

Sřednědobý plán  rozvoje  sociálních služeb  obce Oldřišov  2014 - 2017.

zde ke stažení

Katalog  sociálních služeb souvisejících aktivit v regionu Opavska.

zde ke stažení 

 

Kácení dřevin.

Kácení  dřevin rostoucích  mimo les .

žádost o povolení kácení:

zde ke stažení

kácení dřevindřev

Strategický plán

Požární ochrana

hhasi

Veřejné zakázky-profil zadavatele

Informační zpravodaj CSS

Šetrně s vodou

Územní plán obce Oldřišov

Úvod  zde ke stažení

Základní členění území

zde ke stažení

Hlavní výkres zde ke stažení

Veřejně prospěšné stavby

zde ke stažení

Textová část zde ke stažení

Textová část zde ke stažení

Textová část  zde ke stažení

Veřejná vyhláška zde ke stažení

Navigace

Obsah

Standardy  kvality  sociálně právní  ochrany  dětí  zde ke stažení

Prostředí a podmínky zde ke stažení

Informovanost zde ke stažení

Prevence zde ke stažení

Vyhodnocování zde ke stažení

Kontrola  zde ke stažení

Rizikové situace zde ke stažení

Dokumenty o výkonu  zde ke stažení

Vyřizování  a podávání  stížností zde ke stažení

Návaznost na další subjekty  zde ke stažení

 

Kontakty na  OSPOD  Magistrátu   města Opavy

Vedoucí odboru sociálních věcí:
Mgr. Judita Kachlová
judita.kachlova (zavináč) opava-city.cz 553 756 722

Vedoucí oddělení SPOD:
Bc. Šárka Holowczáková
sarka.holowczakova (zavináč) opava-city.cz 553 756 660
Péče rodičů o děti, úpravu vztahu k dítěti při rozchodu rodičů, týrání dětí

« Zpět na Strom životních situací

Příspěvek na zřízení chráněného pracovního místa a na částečnou úhradu provozních nákladů chráněného pracovního místa

3. Pojmenování (název) životní situace

Příspěvek na zřízení chráněného pracovního místa a na částečnou úhradu provozních nákladů chráněného pracovního místa

4. Základní informace k životní situaci

Chráněné pracovní místo je pracovní místo zřízené zaměstnavatelem pro osobu se zdravotním postižením na základě písemné dohody s Úřadem práce České republiky.
Úřad práce České republiky může uzavřít dohodu o zřízení chráněného pracovního místa i s osobou se zdravotním postižením, která se rozhodne vykonávat samostatnou výdělečnou činnost.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Zaměstnavatel a osoba se zdravotním postižením, která se rozhodne vykonávat samostatnou výdělečnou činnost.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Po projednání žádosti a po posouzení efektivnosti, účelnosti a hospodárnosti může Úřad práce České republiky uzavřít se zaměstnavatelem nebo osobou se zdravotním postižením, která se rozhodne vykonávat samostatnou výdělečnou činnost, písemnou dohodu, ve které jsou stanoveny bližší podmínky pro poskytnutí příspěvku. Jednou z nich je závazek provozovat chráněné pracovní místo nejméně po dobu 3 let.
Poskytnutý příspěvek je možné použít výhradně na úhradu v dohodě sjednaných a prokazatelných nákladů spojených se zřízením chráněného pracovního místa, vynaložených až po datu uzavření dohody.
Žádost o příspěvek zaměstnavateli na částečnou úhradu provozních nákladů chráněného pracovního místa a o příspěvek na částečnou úhradu provozních nákladů chráněného pracovního místa pro osobu se zdravotním postižením, která se rozhodne vykonávat samostatnou výdělečnou činnost, je vyřizována obdobným způsobem.
V případě uzavření dohody Úřad práce České republiky částečně přispívá k úhradě předem dohodnutých provozních nákladů až do stanovené výše. Druhy uznatelných nákladů jsou uvedeny v § 8 vyhlášky č. 518/2004 Sb., kterou se provádí zákon č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů.
Výše jednotlivých příspěvků se odvíjí od násobku průměrné mzdy v národním hospodářství za první až třetí čtvrtletí předchozího kalendářního roku, od míry zdravotního postižení a počtu zřízených pracovních míst.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Konzultujte možnost poskytnutí příspěvku s příslušným pracovištěm Úřadu práce České republiky v dostatečném předstihu před zřízením chráněného pracovního místa.

8. Na které instituci životní situaci řešit

Na příslušném pracovišti Úřadu práce České republiky.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Kompletní žádost na formuláři Úřadu práce České republiky, včetně požadovaných příloh, mj. je vyžadováno zpracování podnikatelského záměru, specifikace nákladů nutných na zřízení chráněného pracovního místa.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

  • "Žádost o příspěvek"

Formulář je možné získat na příslušném pracovišti Úřadu práce České republiky nebo na internetových stránkách Integrovaného portálu Ministerstva práce a sociálních věcí.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Správní ani jiné poplatky nejsou požadovány.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Lhůty pro vyřízení nejsou stanoveny.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci postupu nejsou stanoveni.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

28. Popis byl naposledy aktualizován

01.01.2017

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.