Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Zprávičky naší sovičky

Svozový plán na rok 2019

Prajzské noviny

Sociální služby.

Obec Oldřišov je součástí  projektu - Sociální služby  Svazku obcí  mikroregionu  Hlučínsko -západ.

zde ke stažení

Mapy Hlučísko

Plán rozvoje soc.služeb.

Sřednědobý plán  rozvoje  sociálních služeb  obce Oldřišov  2014 - 2017.

zde ke stažení

Katalog  sociálních služeb souvisejících aktivit v regionu Opavska.

zde ke stažení 

 

Kácení dřevin.

Kácení  dřevin rostoucích  mimo les .

žádost o povolení kácení:

zde ke stažení

kácení dřevindřev

Strategický plán

Požární ochrana

hhasi

Veřejné zakázky-profil zadavatele

Informační zpravodaj CSS

Šetrně s vodou

Územní plán obce Oldřišov

Úvod  zde ke stažení

Základní členění území

zde ke stažení

Hlavní výkres zde ke stažení

Veřejně prospěšné stavby

zde ke stažení

Textová část zde ke stažení

Textová část zde ke stažení

Textová část  zde ke stažení

Veřejná vyhláška zde ke stažení

Navigace

Obsah

Standardy  kvality  sociálně právní  ochrany  dětí  zde ke stažení

Prostředí a podmínky zde ke stažení

Informovanost zde ke stažení

Prevence zde ke stažení

Vyhodnocování zde ke stažení

Kontrola  zde ke stažení

Rizikové situace zde ke stažení

Dokumenty o výkonu  zde ke stažení

Vyřizování  a podávání  stížností zde ke stažení

Návaznost na další subjekty  zde ke stažení

 

Kontakty na  OSPOD  Magistrátu   města Opavy

Vedoucí odboru sociálních věcí:
Mgr. Judita Kachlová
judita.kachlova (zavináč) opava-city.cz 553 756 722

Vedoucí oddělení SPOD:
Bc. Šárka Holowczáková
sarka.holowczakova (zavináč) opava-city.cz 553 756 660
Péče rodičů o děti, úpravu vztahu k dítěti při rozchodu rodičů, týrání dětí

« Zpět na Strom životních situací

Podání podnětu na postup soudního exekutora

3. Pojmenování (název) životní situace

Podání podnětu na postup soudního exekutora

4. Základní informace k životní situaci

Státní dohled nad exekuční činností a nad činností exekutora dle § 74 odst. 1 písm. c) a § 76a zákona č. 120/2001 Sb., o soudních exekutorech a exekuční činnosti (exekuční řád) a o změně dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů, vykonává Ministerstvo spravedlnosti, a to i na základě písemných podnětů právnických nebo fyzických osob.

Ministerstvo spravedlnosti při výkonu státního dohledu prověřuje zákonnost postupu soudního exekutora, dodržování kancelářského řádu a plynulost a délku exekučního řízení.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Fyzická nebo právnická osoba, která se domnívá, že soudní exekutor nepostupoval v exekučním řízení v souladu se zákonnými ustanoveními, či svojí nečinností způsobil průtah v exekučním řízení.

Nezletilec či osoba, která je zbavena / omezena ve způsobilosti k právním úkonům, může podat podnět prostřednictvím zákonného nebo ustanoveného zástupce.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Splnění všech požadovaných náležitostí.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Podáním podnětu na postup soudního exekutora.

Podnět je nutné podat v písemné podobě:

  • poštou na adresu:
  • Ministerstvo spravedlnosti - odbor insolvenčního a exekučního dohledu, Vyšehradská 16, 128 10 Praha 2,
  • do datové schránky Ministerstva spravedlnosti: ID kq4aawz, nebo

8. Na které instituci životní situaci řešit

Ministerstvo spravedlnosti - odbor insolvenčního a exekučního dohledu

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Žádné doklady nejsou stanoveny.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Doporučený formulář k podání podnětu naleznete na internetových stránkách Ministerstva spravedlnosti.

V případě, že z jakéhokoliv důvodu nevyužijete tento formulář, nezapomeňte ve svém podnětu uvést následující údaje:

  • jméno, příjmení a adresu trvalého bydliště,
  • v případě, že za Vás podnět podává Váš zástupce - identifikační údaje právního zástupce (nezapomeňte doložit plnou moc k zastupování),
  • označení exekutora a exekutorského úřadu, jehož postupu se podnět týká,
  • spisovou značku řízení (___EX_____/____),
  • Vaše postavení v předmětném řízení (povinný, oprávněný, třetí osoba),
  • informaci o podaných opravných prostředcích, příp. jiných návrzích,
  • stručné vylíčení skutečností, v nichž spatřujete pochybení exekutora,
  • informaci o tom, zda byl podán podnět k dohledu k jinému orgánu (Exekutorská komora České republiky, předseda soudu), a jakým způsobem byl vyřešen.
Veškerá tvrzení (pokud možno) doložte kopiemi relevantních listin.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Ministerstvo spravedlnosti vyřizuje podněty k výkonu státního dohledu ve lhůtách dle obsahu podnětu a vždy s ohledem na prekluzivní lhůty, týkající se kárné odpovědnosti soudního exekutora.

Kárnou žalobu lze podat ve lhůtě 3 let ode dne, kdy došlo ke spáchání kárného provinění, a zároveň do 6 měsíců od doby, kdy se Ministerstvo spravedlnosti o spáchání kárného provinění dozvědělo.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

V rámci výkonu státního dohledu je soudní exekutor požádán o podání vysvětlení k obsahu podnětu.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Případné doplnění obsahu Vašeho podnětu či upřesnění některých požadovaných skutečností.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Podnět lze podat e-mailem nebo prostřednictvím datové schránky (viz bod 07).

28. Popis byl naposledy aktualizován

20.11.2015

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.