Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3

Zprávičky naší sovičky

Svozový plán na rok 2019

Prajzské noviny

Sociální služby.

Obec Oldřišov je součástí  projektu - Sociální služby  Svazku obcí  mikroregionu  Hlučínsko -západ.

zde ke stažení

Mapy Hlučísko

Plán rozvoje soc.služeb.

Sřednědobý plán  rozvoje  sociálních služeb  obce Oldřišov  2014 - 2017.

zde ke stažení

Katalog  sociálních služeb souvisejících aktivit v regionu Opavska.

zde ke stažení 

 

Kácení dřevin.

Kácení  dřevin rostoucích  mimo les .

žádost o povolení kácení:

zde ke stažení

kácení dřevindřev

Strategický plán

Požární ochrana

hhasi

Veřejné zakázky-profil zadavatele

Informační zpravodaj CSS

Šetrně s vodou

Územní plán obce Oldřišov

Úvod  zde ke stažení

Základní členění území

zde ke stažení

Hlavní výkres zde ke stažení

Veřejně prospěšné stavby

zde ke stažení

Textová část zde ke stažení

Textová část zde ke stažení

Textová část  zde ke stažení

Veřejná vyhláška zde ke stažení

Navigace

Obsah

Standardy  kvality  sociálně právní  ochrany  dětí  zde ke stažení

Prostředí a podmínky zde ke stažení

Informovanost zde ke stažení

Prevence zde ke stažení

Vyhodnocování zde ke stažení

Kontrola  zde ke stažení

Rizikové situace zde ke stažení

Dokumenty o výkonu  zde ke stažení

Vyřizování  a podávání  stížností zde ke stažení

Návaznost na další subjekty  zde ke stažení

 

Kontakty na  OSPOD  Magistrátu   města Opavy

Vedoucí odboru sociálních věcí:
Mgr. Judita Kachlová
judita.kachlova (zavináč) opava-city.cz 553 756 722

Vedoucí oddělení SPOD:
Bc. Šárka Holowczáková
sarka.holowczakova (zavináč) opava-city.cz 553 756 660
Péče rodičů o děti, úpravu vztahu k dítěti při rozchodu rodičů, týrání dětí

« Zpět na Strom životních situací

Oznámení ohrožení nebo poškození kulturní památky nebo národní kulturní památky a žádost o rozhodnutí o odstranění závady

3. Pojmenování (název) životní situace

Oznámení ohrožení nebo poškození kulturní památky nebo národní kulturní památky a žádost o rozhodnutí o odstranění závady

4. Základní informace k životní situaci

V případě ohrožení nebo poškození nemovité či movité kulturní památky nebo i národní kulturní památky bez ohledu na to, zda k ohrožení či poškození došlo v důsledku činnosti jejího vlastníka nebo např. působením přírodních sil (povodeň, požár způsobený bleskem atp.), má vlastník této kulturní památky tento závadný stav bezodkladně oznámit orgánu památkové péče.

Současně má možnost požádat o rozhodnutí o odstranění závady.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

V této věci je povinen jednat vlastník kulturní památky nebo národní kulturní památky.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Zjištění ohrožení nebo poškození kulturní památky nebo národní kulturní památky.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Podejte písemné sdělení o stavu dané památky, rovněž můžete výslovně požádat o vydání rozhodnutí o odstranění závady.

8. Na které instituci životní situaci řešit

V případě ohrožení kulturní památky se obraťte na příslušný obecní úřad obce s rozšířenou působností, u národních kulturních památek na krajský úřad.
  • Místně příslušný je úřad podle místa, kde se nachází nemovitá kulturní památka.
  • Místně příslušný je úřad podle sídla či bydliště vlastníka movité kulturní památky.
  • Místní příslušnost úřadu ve správních řízeních týkajících se movité kulturní památky, která je příslušenstvím nemovité kulturní památky (i národní kulturní památky), je určena místem, kde se nachází tato nemovitá památka.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Doklad prokazující vlastnictví k dané věci, jde-li o věc movitou nebo stavbu, která není evidována v katastru nemovitostí.

Doklad může být nahrazen čestným prohlášením.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Předepsané formuláře nejsou stanoveny.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci postupu nejsou stanoveni.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Podání lze učinit elektronicky.

28. Popis byl naposledy aktualizován

03.12.2013

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.