Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Zprávičky naší sovičky

Svozový plán na rok 2019

Prajzské noviny

Sociální služby.

Obec Oldřišov je součástí  projektu - Sociální služby  Svazku obcí  mikroregionu  Hlučínsko -západ.

zde ke stažení

Mapy Hlučísko

Plán rozvoje soc.služeb.

Sřednědobý plán  rozvoje  sociálních služeb  obce Oldřišov  2014 - 2017.

zde ke stažení

Katalog  sociálních služeb souvisejících aktivit v regionu Opavska.

zde ke stažení 

 

Kácení dřevin.

Kácení  dřevin rostoucích  mimo les .

žádost o povolení kácení:

zde ke stažení

kácení dřevindřev

Strategický plán

Požární ochrana

hhasi

Veřejné zakázky-profil zadavatele

Informační zpravodaj CSS

Šetrně s vodou

Územní plán obce Oldřišov

Úvod  zde ke stažení

Základní členění území

zde ke stažení

Hlavní výkres zde ke stažení

Veřejně prospěšné stavby

zde ke stažení

Textová část zde ke stažení

Textová část zde ke stažení

Textová část  zde ke stažení

Veřejná vyhláška zde ke stažení

Navigace

Obsah

Standardy  kvality  sociálně právní  ochrany  dětí  zde ke stažení

Prostředí a podmínky zde ke stažení

Informovanost zde ke stažení

Prevence zde ke stažení

Vyhodnocování zde ke stažení

Kontrola  zde ke stažení

Rizikové situace zde ke stažení

Dokumenty o výkonu  zde ke stažení

Vyřizování  a podávání  stížností zde ke stažení

Návaznost na další subjekty  zde ke stažení

 

Kontakty na  OSPOD  Magistrátu   města Opavy

Vedoucí odboru sociálních věcí:
Mgr. Judita Kachlová
judita.kachlova (zavináč) opava-city.cz 553 756 722

Vedoucí oddělení SPOD:
Bc. Šárka Holowczáková
sarka.holowczakova (zavináč) opava-city.cz 553 756 660
Péče rodičů o děti, úpravu vztahu k dítěti při rozchodu rodičů, týrání dětí

« Zpět na Strom životních situací

Občan a územní plán (resp. regulační plán) při koupi nemovitosti a přípravě výstavby nebo jiném záměru na využití pozemku

3. Pojmenování (název) životní situace

Občan a územní plán (resp. regulační plán) při koupi nemovitosti a přípravě výstavby nebo jiném záměru na využití pozemku

4. Základní informace k životní situaci

Územní plán a regulační plán určují zásady organizace území, stanovují, kde lze stavět, podmínky pro výstavbu a jiné využití území, koordinují výstavbu apod.
Občan se potřebuje ve svém zájmu včas seznámit s podmínkami využití území stanovenými v územním plánu nebo regulačním plánu, zejména:
  • při koupi nemovitosti,
  • při záměru stavět nebo měnit využití stavby či pozemku (např. využít stavbu nebo pozemek pro podnikání).

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

V této věci může jednat přímo občan nebo kdokoliv, kdo jej zastupuje.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Ve vlastním zájmu byste si měli zjistit, zda:

  • pro obec existuje územní plán,
  • pro lokalitu, ve které chcete některý záměr realizovat, existuje regulační plán,
  • je území obce dotčeno (ovlivněno) záměry vymezenými v zásadách územního rozvoje kraje a v politice územního rozvoje (tzn. v nadřazených dokumentech územního plánování),
  • pro lokalitu (pozemek) není vydán některý druh územního rozhodnutí (o stavební uzávěře, rozhodnutí o chráněném území nebo o ochranném pásmu).

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Zjistěte, zda existují dokumentace uvedené v bodu 06 a z jejich obsahu omezující podmínky pro váš záměr nebo pro využití vámi kupované nemovitosti.

8. Na které instituci životní situaci řešit

Potřebné územně plánovací informace zjistíte buď na příslušném úřadu územního plánování (resp. městském úřadu nebo magistrátu), na stavebním úřadu nebo na krajském úřadu.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Nejlépe je mít snímek pozemkové mapy nebo alespoň znát číslo pozemku a katastrální území, kde se nemovitost nachází.
Nutné je podat informaci o svém záměru (účel, technické provedení stavby či opatření v území).

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

K danému úkonu nejsou potřeba žádné formuláře.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.
Na příslušných úřadech jste oprávněni zdarma nahlížet do výše uvedených dokumentací a dělat si z nich výpisky.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Lhůta pro písemné vyřízení žádosti o informace je 30 dnů (dle správního řádu).
Při osobní návštěvě v úřední dny vám musí být umožněno nahlédnutí do dokumentací.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Při podání informací nejsou stanoveni další účastníci.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Při podání informací nejsou po žadateli požadovány žádné další činnosti.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Poskytnutí informací elektronickou cestou je závislé na vybavení příslušných úřadů.

28. Popis byl naposledy aktualizován

06.08.2015

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.