Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
25 26 27 28 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Zprávičky naší sovičky

Svozový plán na rok 2019

Prajzské noviny

Sociální služby.

Obec Oldřišov je součástí  projektu - Sociální služby  Svazku obcí  mikroregionu  Hlučínsko -západ.

zde ke stažení

Mapy Hlučísko

Plán rozvoje soc.služeb.

Sřednědobý plán  rozvoje  sociálních služeb  obce Oldřišov  2014 - 2017.

zde ke stažení

Katalog  sociálních služeb souvisejících aktivit v regionu Opavska.

zde ke stažení 

 

Kácení dřevin.

Kácení  dřevin rostoucích  mimo les .

žádost o povolení kácení:

zde ke stažení

kácení dřevindřev

Strategický plán

Požární ochrana

hhasi

Veřejné zakázky-profil zadavatele

Informační zpravodaj CSS

Šetrně s vodou

Územní plán obce Oldřišov

Úvod  zde ke stažení

Základní členění území

zde ke stažení

Hlavní výkres zde ke stažení

Veřejně prospěšné stavby

zde ke stažení

Textová část zde ke stažení

Textová část zde ke stažení

Textová část  zde ke stažení

Veřejná vyhláška zde ke stažení

Navigace

Obsah

Standardy  kvality  sociálně právní  ochrany  dětí  zde ke stažení

Prostředí a podmínky zde ke stažení

Informovanost zde ke stažení

Prevence zde ke stažení

Vyhodnocování zde ke stažení

Kontrola  zde ke stažení

Rizikové situace zde ke stažení

Dokumenty o výkonu  zde ke stažení

Vyřizování  a podávání  stížností zde ke stažení

Návaznost na další subjekty  zde ke stažení

 

Kontakty na  OSPOD  Magistrátu   města Opavy

Vedoucí odboru sociálních věcí:
Mgr. Judita Kachlová
judita.kachlova (zavináč) opava-city.cz 553 756 722

Vedoucí oddělení SPOD:
Bc. Šárka Holowczáková
sarka.holowczakova (zavináč) opava-city.cz 553 756 660
Péče rodičů o děti, úpravu vztahu k dítěti při rozchodu rodičů, týrání dětí

« Zpět na Strom životních situací

Možnosti získání vysokoškolského vzdělání na vysokých školách v České republice

3. Pojmenování (název) životní situace

Možnosti získání vysokoškolského vzdělání na vysokých školách v České republice

4. Základní informace k životní situaci

Vysokoškolské vzdělání se získává absolvováním studia v akreditovaném studijním programu (bakalářském, magisterském nebo doktorském) na vysokých školách v České republice.
Vysoká škola je povinna zveřejnit seznam akreditovaných studijních programů, které uskutečňuje, na své úřední desce.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Uchazeč o studium - občan České republiky nebo cizinec.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Ke studiu akreditovaných studijních programů uskutečňovaných vysokými školami v České republice jsou uchazeči přijímáni na základě přijímacího řízení, jehož průběh, včetně podmínek přijetí, stanoví a vyhlašuje příslušná vysoká škola nebo fakulta.
Podmínky přijetí a informace o přijímacím řízení pro daný akademický rok zveřejňuje vysoká škola nebo fakulta nejméně čtyři měsíce před lhůtou pro podání přihlášky ke studiu; v případě nově akreditovaných studijních programů se čtyřměsíční lhůta pro podání přihlášek zkracuje minimálně na jeden měsíc.
Přihlášky ke studiu se podávají a přijímací řízení probíhá na příslušné fakultě (vysoké škole).

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Podejte přihlášku ke studiu příslušného studijního programu a studijního oboru - ve formě a v termínu určeném příslušnou fakultou (je-li studijní program uskutečňován fakultou) nebo vysokou školou (je-li studijní program uskutečňován vysokou školou).

8. Na které instituci životní situaci řešit

Tato situace není řešena na žádném úřadu.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Doklad o získaném středním vzdělání, jde-li o přijetí do bakalářského nebo magisterského (tzv. dlouhého) studijního programu.
V případě přijetí do:
  • navazujícího magisterského studijního programu - diplom o ukončení bakalářského studijního programu,
  • doktorského studijního programu - diplom o ukončení studia v magisterském studijním programu.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Formu přihlášky (písemnou či elektronickou) stanoví příslušná vysoká škola nebo fakulta.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Vysoká škola stanoví pro příslušný akademický rok poplatek za úkony spojené s přijímacím řízením i způsob úhrady.
Výše poplatku u veřejných vysokých škol je limitována zákonem č. 111/1998 Sb., o vysokých školách a o změně a doplnění dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů (§ 58 odst. 1), u soukromých vysokých škol výše poplatku limitována není.
Konkrétní výše poplatku spojeného s přijímacím řízením je součástí povinně zveřejňovaných informací o přijímacím řízení.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Rozhodnutí o přijetí (nepřijetí) ke studiu se vydává do 30 dnů od ověření podmínek pro přijetí ke studiu (tj. od ukončení přijímacích zkoušek).
Lhůta pro vydání rozhodnutí o žádosti o přezkoumání rozhodnutí o nepřijetí ke studiu není zákonem č. 111/1998 Sb., o vysokých školách a o změně a doplnění dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů, stanovena.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Děkan fakulty (rozhoduje o přijetí) a rektor vysoké školy (rozhoduje o přijetí ke studiu studijního programu uskutečňovaného vysokou školou nebo rozhoduje o žádosti o přezkoumání rozhodnutí děkana fakulty o nepřijetí).

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Úspěšné složení přijímacích zkoušek nebo splnění podmínek pro přijetí ke studiu, jestliže se přijímací zkouška nekoná, a dosažení pořadí stanoveného pro přijetí ke studiu.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Dle dispozic příslušné vysoké školy nebo fakulty lze podat přihlášku elektronicky.

28. Popis byl naposledy aktualizován

09.01.2015

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.