Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Zprávičky naší sovičky

Svozový plán na rok 2019

Prajzské noviny

Sociální služby.

Obec Oldřišov je součástí  projektu - Sociální služby  Svazku obcí  mikroregionu  Hlučínsko -západ.

zde ke stažení

Mapy Hlučísko

Plán rozvoje soc.služeb.

Sřednědobý plán  rozvoje  sociálních služeb  obce Oldřišov  2014 - 2017.

zde ke stažení

Katalog  sociálních služeb souvisejících aktivit v regionu Opavska.

zde ke stažení 

 

Kácení dřevin.

Kácení  dřevin rostoucích  mimo les .

žádost o povolení kácení:

zde ke stažení

kácení dřevindřev

Strategický plán

Požární ochrana

hhasi

Veřejné zakázky-profil zadavatele

Informační zpravodaj CSS

Šetrně s vodou

Územní plán obce Oldřišov

Úvod  zde ke stažení

Základní členění území

zde ke stažení

Hlavní výkres zde ke stažení

Veřejně prospěšné stavby

zde ke stažení

Textová část zde ke stažení

Textová část zde ke stažení

Textová část  zde ke stažení

Veřejná vyhláška zde ke stažení

Navigace

Obsah

Standardy  kvality  sociálně právní  ochrany  dětí  zde ke stažení

Prostředí a podmínky zde ke stažení

Informovanost zde ke stažení

Prevence zde ke stažení

Vyhodnocování zde ke stažení

Kontrola  zde ke stažení

Rizikové situace zde ke stažení

Dokumenty o výkonu  zde ke stažení

Vyřizování  a podávání  stížností zde ke stažení

Návaznost na další subjekty  zde ke stažení

 

Kontakty na  OSPOD  Magistrátu   města Opavy

Vedoucí odboru sociálních věcí:
Mgr. Judita Kachlová
judita.kachlova (zavináč) opava-city.cz 553 756 722

Vedoucí oddělení SPOD:
Bc. Šárka Holowczáková
sarka.holowczakova (zavináč) opava-city.cz 553 756 660
Péče rodičů o děti, úpravu vztahu k dítěti při rozchodu rodičů, týrání dětí

« Zpět na Strom životních situací

Evropský zbrojní pas

3. Pojmenování (název) životní situace

Evropský zbrojní pas

4. Základní informace k životní situaci

Evropský zbrojní pas je veřejná listina, která opravňuje jeho držitele při cestách do jiných členských států Evropské unie vézt s sebou zbraň v něm zapsanou a střelivo do této zbraně v množství odpovídajícím účelu použití, pokud členský stát Evropské unie, do kterého cestuje nebo přes který cestuje, udělil povolení k cestě s touto zbraní (§ 49 odst. 1 zákona o zbraních).
Před cestou do jednotlivých členských států Evropské unie se zbraní a střelivem na základě evropského zbrojního pasu je třeba se předem informovat o podmínkách vstupu s tímto dokladem a se zbraněmi a střelivem na území daného členského státu - informace mohou poskytnout zejména zastupitelské úřady jednotlivých členských států Evropské unie; Ministerstvo vnitra České republiky obvykle nedisponuje informacemi o aktuální právní úpravě v jednotlivých členských státech Evropské unie.
Evropský zbrojní pas se vydává na dobu 5 let a jeho doba platnosti může být příslušným útvarem policie jedenkrát prodloužena o dalších 5 let; pokud jsou v evropském zbrojním pase zapsány pouze zbraně kategorie D, je doba platnosti obvykle 10 let (§ 49 odst. 4 zákona o zbraních).

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Fyzická osoba, která má místo pobytu na území České republiky a je oprávněným vlastníkem a držitelem zbraně.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Splnění všech požadovaných náležitostí.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Podejte písemnou žádost o evropský zbrojní pas na předepsaném tiskopisu.
Tiskopis žádosti o vydání evropského zbrojního pasu lze získat též na internetových stránkách Ministerstva vnitra, a to v podobě, která umožňuje přímo elektronické vyplnění.

8. Na které instituci životní situaci řešit

Se žádostí se obraťte na příslušný útvar policie.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Na příslušném útvaru policie je třeba předložit:

  • vyplněnou žádost na předepsaném tiskopisu,
  • 1 fotografii o předepsaném rozměru odpovídající současné podobě žadatele.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Tiskopis "Žádost o vydání evropského zbrojního pasu" si můžete vyzvednout na jakémkoliv krajském ředitelství policie nebo jej získat na internetových stránkách Ministerstva vnitra.
V současné době není nutné u vzorů tiskopisů uveřejněných na internetových stránkách Ministerstva vnitra (při jejich vytištění) dodržet stanovené barevné provedení - příslušné útvary policie akceptují též podání učiněná na těchto formulářích vytištěných černobíle, resp. ve stupních šedi, a to za předpokladu, že text formulářů a vyplněné údaje jsou plně čitelné; u dvoustranných formulářů se vyžaduje oboustranný tisk.
Formuláře uveřejněné na internetových stránkách Ministerstva vnitra je možné vyplnit přímo v elektronické podobě, vytisknout a připojit podpis (popř. razítko), nebo vyplnit ručně až po vytištění.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Poplatek za:
  • vydání evropského zbrojního pasu činí 700 Kč (lze jej snížit až na 50 Kč, je-li žádost podána v důsledku změny jména nebo příjmení fyzické osoby),
  • zapsání zbraně do evropského zbrojního pasu činí 100 Kč.
Správní poplatek za vydání evropského zbrojního pasu a za zapsání zbraně do evropského zbrojního pasu se platí v české měně a lze jej platit kolkovými známkami; je splatný při přijetí podání žádosti.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Na řízení o vydání evropského zbrojního pasu se vztahuje správní řád.
Lhůty pro vyřízení upravuje § 71 správního řádu.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci postupu nejsou stanoveni.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Držitel evropského zbrojního pasu je po zániku jeho platnosti povinen odevzdat jej příslušnému útvaru policie do 10 pracovních dnů ode dne zániku jeho platnosti (§ 49 odst. 7 zákona o zbraních).

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Elektronicky vyplněné formuláře (uveřejněné na internetových stránkách Ministerstva vnitra) je možné zaslat příslušnému útvaru policie též elektronicky, a to:

  • podepsané uznávaným elektronickým podpisem e-mailem na adresu elektronické podatelny,
  • prostřednictvím datové schránky (uznávaný elektronický podpis se v takovém případě nevyžaduje), nebo
V případě elektronických podání spojených se správním poplatkem se doporučuje kontaktovat příslušný útvar policie ohledně formy úhrady tohoto správního poplatku.

28. Popis byl naposledy aktualizován

13.10.2014

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.