Vyhledávání

rozšířené vyhledávání ...

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
25 26 27 28 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Zprávičky naší sovičky

Svozový plán na rok 2019

Prajzské noviny

Sociální služby.

Obec Oldřišov je součástí  projektu - Sociální služby  Svazku obcí  mikroregionu  Hlučínsko -západ.

zde ke stažení

Mapy Hlučísko

Plán rozvoje soc.služeb.

Sřednědobý plán  rozvoje  sociálních služeb  obce Oldřišov  2014 - 2017.

zde ke stažení

Katalog  sociálních služeb souvisejících aktivit v regionu Opavska.

zde ke stažení 

 

Kácení dřevin.

Kácení  dřevin rostoucích  mimo les .

žádost o povolení kácení:

zde ke stažení

kácení dřevindřev

Strategický plán

Požární ochrana

hhasi

Veřejné zakázky-profil zadavatele

Informační zpravodaj CSS

Šetrně s vodou

Územní plán obce Oldřišov

Úvod  zde ke stažení

Základní členění území

zde ke stažení

Hlavní výkres zde ke stažení

Veřejně prospěšné stavby

zde ke stažení

Textová část zde ke stažení

Textová část zde ke stažení

Textová část  zde ke stažení

Veřejná vyhláška zde ke stažení

Navigace

Obsah

Standardy  kvality  sociálně právní  ochrany  dětí  zde ke stažení

Prostředí a podmínky zde ke stažení

Informovanost zde ke stažení

Prevence zde ke stažení

Vyhodnocování zde ke stažení

Kontrola  zde ke stažení

Rizikové situace zde ke stažení

Dokumenty o výkonu  zde ke stažení

Vyřizování  a podávání  stížností zde ke stažení

Návaznost na další subjekty  zde ke stažení

 

Kontakty na  OSPOD  Magistrátu   města Opavy

Vedoucí odboru sociálních věcí:
Mgr. Judita Kachlová
judita.kachlova (zavináč) opava-city.cz 553 756 722

Vedoucí oddělení SPOD:
Bc. Šárka Holowczáková
sarka.holowczakova (zavináč) opava-city.cz 553 756 660
Péče rodičů o děti, úpravu vztahu k dítěti při rozchodu rodičů, týrání dětí

« Zpět na Strom životních situací

Elektronický podpis pro komunikaci s orgány veřejné moci

3. Pojmenování (název) životní situace

Elektronický podpis pro komunikaci s orgány veřejné moci

4. Základní informace k životní situaci

Každý občan může učinit podání k orgánu veřejné moci v elektronické podobě, podepsané elektronickým podpisem založeným na kvalifikovaném certifikátu vydaném akreditovaným poskytovatelem certifikačních služeb (uznávaný e-podpis).
Pro tento účel si může obstarat kvalifikovaný certifikát od akreditovaného poskytovatele certifikačních služeb.
Kvalifikované certifikáty, které se vydávají občanům, mohou být používány v aplikacích za účelem podpisu.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Kvalifikovaný certifikát můžete získat jako fyzická osoba i jako zaměstnanec.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Jednou z činností poskytovatele certifikačních služeb je vydávání certifikátů.
Každá certifikační autorita vydává zpravidla certifikáty několika druhů; každý druh se pak odlišuje technickými parametry, podmínkami, způsobem, jak je provedeno ověření totožnosti žadatele, či možnostmi svého využití.
Aby bylo uživateli zřejmé, jakým způsobem certifikát získá, jak s ním má nakládat, jak má nakládat se soukromým klíčem, jak dochází k zneplatnění certifikátu, a dozvěděl se další informace o poskytované službě, vydává poskytovatel dokument nazvaný Certifikační politika; tento dokument slouží i spoléhající se straně pro posouzení důvěryhodnosti certifikátu.
Pokud splníte podmínky stanovené dokumentem Certifikační politika akreditovaného poskytovatele certifikačních služeb a bude vám vydán certifikát, můžete se elektronicky podepisovat.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Navštivte internetové stránky Ministerstva vnitra, kde naleznete informace o akreditovaných poskytovatelích certifikačních služeb.
Navštivte internetové stránky akreditovaného poskytovatele certifikačních služeb, kde naleznete dostupné základní údaje pro kvalifikovaný certifikát.
Žádost o vystavení kvalifikovaného certifikátu je třeba vyplnit elektronicky (každý poskytovatel má vlastní uživatelské rozhraní, dostupné z jeho internetových stránek).

8. Na které instituci životní situaci řešit

Tato životní situace je řešena jako služba; v současnosti zde existují tři poskytovatelé této služby:

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Potřebné doklady se liší v závislosti na tom, jaké uvedené údaje chce mít žadatel v kvalifikovaném certifikátu.
Konkrétní náležitosti jsou uvedeny v Certifikačních politikách a na internetových stránkách jednotlivých akreditovaných poskytovatelů.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Každý poskytovatel certifikačních služeb má svoje vlastní formuláře, které jsou zveřejněny na jeho internetových stránkách.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Žádné správní poplatky v této životní situaci nejsou stanoveny.
Poskytovateli je nutné uhradit vydání certifikátu, příp. čipové karty, platný ceník naleznete na internetových stránkách poskytovatelů certifikačních služeb.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Lhůty pro vyřízení nejsou stanoveny.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci postupu nejsou stanoveni.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Po získání certifikátu na registrační autoritě je nutné si certifikát nainstalovat do uživatelského prostředí, aby jej bylo možné využívat k podpisu; návod dostanete od příslušného poskytovatele.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Případný dotaz můžete směřovat na e-mailovou adresu: posta@mvcr.cz nebo na e-mailovou adresu technické podpory poskytovatelů.
Žádost o vystavení kvalifikovaného certifikátu je možné vyplnit pouze elektronicky, a to nejlépe na počítači, na kterém budete chtít certifikát používat.
V případě, že již certifikát máte, je možné vystavit následný certifikát na základě dodržení postupů popsaných v Certifikační politice, příp. na internetových stránkách.
Žádost o zneplatnění certifikátu lze také podat elektronicky, v závislosti na postupech stanovených poskytovatelem certifikačních služeb v jeho Certifikačních politikách.

28. Popis byl naposledy aktualizován

21.11.2014

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.